wtorek, maja 08, 2018

Pure Collagen Cream 42,00 zł


Pure Collagen Cream
42,00 zł










Pure Collagen Cream
42,00 zł

Hej Moje Słonka ! 😎💕💋 

Jak wiecie latka mi lecą...Wybiło mi ostatnio 28 lat...

Tak tak prawie 30 - stka na ramieniu 😢


Wiec wiadomo trzeba o siebie jeszcze bardziej dbać niż do tej pory.

Jak wiecie byłam na spotkaniu blogerek w Marcu a ze pomagałam Moni to paczki przychodziły do mnie z wyprzedzeniem wiec mogłam już wypróbować wieleeee rzeczy.








Jedna z nich jest cudowny krem :D Cena takiego maleństwa to 42,00 zl ale wart jest swojej ceny ! 
Kremik znajduje się w pudelku zabezpieczony folia po rozpakowaniu dostajemy mały zgrabny słoiczek lekko niebieskiego koloru kremu.
Krem pachnie obłędnie tak lekko.
Jak jakiś ogórek zielony pomieszany z kwiatami.




No ja jestem bardzo zadowolona.
Krem jest wydajny,dobrze i łatwo się rozprowadza po skórze twarzy ( i nie tylko - pomógł mi z popalonymi ramionami ).
Szybko się wchłania pozostawiając skore twarzy bardzo delikatna w dotyku i ładnie pachnąca.
Krem działa ogólnie odżywczo,dobrze nawilża,zauważyłam również ze spłyca moje male zmarszczki ( ufff cos działa ) :D 







Także ja jestem bardzo zadowolona.
Co prawda stosując krem jadłam jeszcze tabletki tej marki z collagen ale myślę ze krem sam tez by sobie poradził.



Ja go polecam z czystym sumieniem.

Dziękuję firmie za mega zaufanie ! 😎💕

Znacie ? Czego używacie do twarzy ? 

Producent :

Pure Collagen Cream – KURACJA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA, UJĘDNIAJĄCA I WITALIZUJĄCA SKÓRĘ. Bogata formuła kremu, oparta na bazie naturalnych składników poprawiających elastyczność skóry, zmniejszających zmarszki, zapewniających skórze niezwykłą gładkość oraz chroniących ją przed przesuszeniem.

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz