poniedziałek, maja 07, 2018

Superactive krem ze śluzem ślimaka dzień/noc - 68 zł

Superactive krem ze śluzem ślimaka dzień/noc - 68 zł








NATURALIS Superactive krem ze śluzem ślimaka dzień/noc

Hej Moje Słoneczka ! 💋


Jak wiecie na spotkaniu blogerek dostalymy kilka dobrej jakosci i drogich ( jak dla mnie ) kremow.
A wiadomo no nie można przetestować X kremów na raz a recenzje trzeba zrobić.



A ze moja mam 6/05 miała swoje urodzinki :D I to takie pełne urodzinki to stwierdziłam ze obdaruje ja tym co najlepsze :D Dlatego tez miesiąc wcześniej  dostała swoja paczkę z rożnymi kosmetykami a w środku niej był krem ze śluzem ślimaka.



Cena tego małego przyjemniaczka to aż 68 zl no dla mnie to bardzo duzo.
Krem znajduje sie w małym szklanym pojemniczku który dodatkowo pod zakrętka jest zabezpieczony  papierem (sreberkiem )
Po odkreceniu jest bialy,lekko lepki ale pachnie jak krem taki zwykly mi trochu nivea zalatuje 
Mama mówiła ze po nałożeniu kremu czuła jak lekko jest twarz się " ściąga - kurczy ".
Ale po ok 10 min wszystko wraca do normy.
Krem dobrze i łatwo się rozprowadza.
I działa.





Mama zauważyła u siebie poprawę  skory,koloru,zauważyła tez mniej zmarszczek oraz bardziej jędrna i nawilżona twarz.
Także mam poleca.

Ja jedynie ciesze się ze ślimaka  nic nie jest i ze są pod dobra opieka.

A co Wy myślicie o takich kremach ?
Jak podchodzicie do składnikowy które są pochodzenia zwierzęcego ?
Ja mam trochu mieszane uczucia.
Ale ok wierze ze tak jak zapewnia producent wszystko jest ok.

Mama poleca.

P.S - Kremik ma naprawdę ładne opakowanie idealne na prezent 😎

Opis



Zainspirowani osiągnięciami nauki oraz mocą świata natury, w trosce o kobiece piękno, stworzyliśmy wyjątkowy krem, który intensywnie pielęgnuje cerę szczególnie wymagającą. Bioaktywna formuła kremu wpływa na poprawę jej kondycji i nawilżenia, zapewniając komfort, energię i odświeżenie. Skutecznie wspiera naturalną odnowę, dzięki czemu skóra staje się jedwabiście gładka i wyraźnie odmłodzona.

W składzie: 

Śluz ślimaka Helix aspersa zawiera kompleks naturalnych protein, ktyóre szybko i łatwo wchłaniają sie przez ludzką skórę, przywracając jej prawidłowe funkcjonowanie. 

Bajkalina zawarta w kompleksie VITASOURCE (TM) opóźnia starzenie komórkowe i odmładza skórę do stanu porównywalnego ze skóra młodszą o dziesięć lat.

Kompleks TIMECODE (TM) zapobiega niedoborom kolagenu i hamuje jego rozpad. Powoduje wzrost syntezy kolagenu i wzrost elastyczności skóry. Wspomaga potencjał odnowy komórkowej i sprawia, że komórki odzyskują cechy komórek o wile młodszych. 

Działanie ekstraktów wzmocniono kwasem hialuronowym, gliceryną i argininą, dając w efekcie krem wyjątkowy, o intensywnym działaniu.





Receptura kremu oparta jest na komponentach pochodzenia naturalnego

i organicznego.

INGREDIENTS: AQUA*, SNAIL SECRETION FILTRATE*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDES**, ISOPROPYL PALMITATE**, POLYGLYCERYL-3 STEARATE**, PROPANEDIOL*, GLYCERIN*, MYRISTYL MYRISTATE**, HYDROGENATED VEGETABLE GLYCERIDES CITRATE**, GLYCERYL STEARATE**, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL*, PERSEA GRATISSIMA OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, PALMITOYL GLYCINE**, CETEARYL ALCOHOL**, PHENOXYETHANOL, SODIUM STEAROYL LACTYLATE**, ALLANTOIN, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, ARGININE, BENZYL ALCOHOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HIALURONATE*, DEHYDROACETIC ACID, BAICALIN*, ASCORBYL PALMITATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, D-LIMONENE, LINANOOL, COUMARIN, CINNAMAL ALCOHOL 

* - surowiec pochodzenia naturalnego

** - surowiec pochodzenia organicznego

Śluz pozyskiwany jest od ślimaków żyjących w komfortowych warunkach
hodowlanych. 

Ślimaki nie odnoszą szkody w procesie uzyskiwania śluzu


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz