niedziela, maja 06, 2018

SILCARE Nappa Maska do Stóp

SILCARE Nappa Maska do Stóp











SILCARE Nappa Maska do Stóp


Hej Moje Słoneczka Kochane ! 💕 Jak po Majówce? 

Lato mamy za oknem na dobra czasem nas lekko " zaleje " i po grzmi ale co tam :D 







Wiadomo sandałki i klapeczki poszły w ruch a jak w ruch to trzeba mieć mega pięknie nogi zrobione.
Ja bardzo dbam o stopy,mam lekkie problemy z potliwością dlatego testuje wszystko co jest możliwe do nóg.
Tym razem testowałam maskę od firmy Silcare 😎 







Firma ma genialne kosmetyki do ciała naprawdę.
Ich peeling solny pokochałam całym sercem na tyle ze zamówiłam od raz 5 sztuk :D 
Ale wracajmy do maski.








Maska znajduje się w okrągłym dość pojemnym pojemniku,jest zakręcany oraz dodatkowo zabezpieczony folia ochronna.
Kolor maski jest biały a jeśli chodzi o konsystencje trochu mu mleko siadłe przypomina ale po rozsmarowaniu jest ok.



Ja smaruje stopki dość mega duża warstwa nakładam skarpetki i śpię cala noc :D Tak tak na opakowaniu jest podane inaczej ale ja czasem " nagina " producenta 
Po prostu wiem co i jak działa na moje stopy.







Po miesiacu uzywania ( 3 x w tygodniu ) moje stopy sa bardzo bardzo delikatne ( skora ).
Jeżeli chodzi o piety to nie mam problemu z twarda " podeszwa " - nigdy nie miałam,ale teraz to dodatkowo jest super bo moje piety są boskie :D Nogi dużo mniej się pocą.

W sumie mogłabym powiedzieć ze potliwość ograniczylam z 80 %.
Także jestem bardzo bardzo naprawdę bardzo zadowolona.




Ja polecam z calego serca ! 💋 

A Wy czego używacie do stopek by były piękne o seksowne ?? 

Udanego ! 💕 Buziaki Wysyłam !!! 💋💕

Producent :

Silcare Nappa Maska do Stóp to specjalistyczny produkt zawierający kwasy AHA. Działają one wygładzająco na skórę stóp. Maska złuszcza zrogowacenia, a także zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Pomaga skórze stóp szybciej się zregenerować, pozostawia je silnie nawilżone i gładkie.

Sposób użycia: Nałóż maskę na oczyszczoną skórę stóp. Większą ilość produktu zaaplikuj na pięty. Pozostaw na 15 minut - do wchłonięcia. Nadmiar maski usuń. Dla lepszych efektów stosuj ze skarpetkami foliowymi bądź bawełnianymi. Nie nakładaj maski na podrażnioną i uszkodzoną skórę.

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz