wtorek, maja 01, 2018

DEZODORANT NATURALNY AŁUNOWY z olejem arganowym i z opuncji figowej ZAPACH GARDENIA roll-on 50 ml BEAUTE MARRAKECH

DEZODORANT NATURALNY AŁUNOWY z olejem arganowym i z opuncji figowej 

ZAPACH GARDENIA roll-on 50 ml BEAUTE MARRAKECH






Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*

Witam Was w Maju ! :-):-*

Jakie plany na maj ? Wesela / Komunie ?

Jakie plany na majówkę ??

U mnie lipa,bo szykują się duże zmiany w pracy i nie wiadomo jak to finansowo odczuje.
Na razie chyba pas z wycieczkami bo budżet na pierwsze pół roku został wydany w 4 miesiące haha ;) No ale już 13 wycieczek za mną w tym roku ;) 

A wiadomo wszystko kosztuję,ale co zwiedziłam,co widziałam,co jadłam i gdzie byłam zostaje na zawsze w mojej pamięci ;)

A co będzie dalej się okaże ;) 
Na razie trzeba oszczędzać by potem się bawić :) 

Ale dobra dziś nie o zarobkach i wydatkach tylko o dezodorancie od

MAROKO SKLEP       i to naturalnym ;)





Wiadomo o higienę intymną trzeba dbać zawszę ale w okresie wiosennym i letnim to bym mogła powiedzieć że podwójnie trzeba dbać o siebie ;-) 

A wiadomo teraz wszyscy stawiamy na eko i naturalne dlatego też trzeba być i eko /  naturalnym i w kosmetyce :)





Ja przeważnie używam rexony ( tak tak mega chemii tam jest ) ale odkąd mam ten kosmetyk jestem zadowolona :) Jest lekko płynny,ale szybko wysycha.Koloru nie ma  -czyli nie brudzi ubrań.

Dość ładnie i przyjemnie pachnie.
Jestem bardzo zadowolona bo do tego nie uczula,nie podrażnia oraz nie powoduje swędzenia.
Jestem bardzo zadowolona :)
Zapach trzyma ok 3/4 h - wiadomo trzeba poprawić ale nie pocimy się bardzo :) 
Fajny produkt w fajnej cenie i naturalny ;) 

Cena ok 30 zł ;) 




A Wy czego używacie pod pachy ? jakie są wasze kosmetyki ?? :) 


PRODUCENT :

DEZODORANT NATURALNY AŁUNOWY z olejem arganowym i  z opuncji figowej ZAPACH GARDENIA 





Naturalna ochrona przed potem!
Formuła dezodorantu opracowana została wyłącznie na bazie naturalnych składników. Dezodorant zawiera  naturalnie występujący w przyrodzie i stosowany od wieków kamień ałun oraz naturalne,  tłoczone na zimno oleje roślinne: olej z nasion opuncji, olej  arganowy oraz masło shea.
Specjalnie opracowana formuła sprawia, że dezodorant  zapewnia  pielęgnację oraz ochronę przed nieprzyjemnym zapachem potu, nie wysuszając skóry. Zawarty w dezodorancie aktywny składnik – woda ałunowa hamuje namnażanie bakterii powodujących nieprzyjemny zapach potu. Dodatek ekstraktu z kwiatów werbeny daje uczucie świeżości. Dezodorant nie zatyka porów, pozwala skórze naturalnie oddychać. Nie pozostawia plam na ubraniach.






Z powodu wyłącznie naturalnego pochodzenia składników oraz ręcznej metody wykonania na powierzchni dezodorantu może wydzielać się warstwa olejowa.  Rozwarstwianie nie wpływa na jakość kosmetyku, należy nim wstrząsnąć przed użyciem.


Stosowanie: Dezodorant  nanosić na zwilżoną skórę, by oleje w nim zawarte mogły się w nią wchłonąć.

Zawartość netto: 50 ml


Kraj pochodzenia : Maroko


Skład: Aqua, Potassium alum, Argania Spinosa Kernel Oil, Opuntia Ficus Indica Oil, Gum Xhantan, Parfum 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz