środa, maja 02, 2018

IMUREGEN | Produkty

IMUREGEN | Produkty



Produkty zawierające IMUREGEN 

IMUREGEN oferowany jest w postaci:
  • czystej – płyn oraz kapsułki
  • w połączeniu ze składnikami mineralnymi, roślinnymi i smakowymi kapsułkitabletki musujące, syropy owocowe




Hej Moje Słoneczka ! :*

Dziś kolejna szybka recenzja ;) 
Ale naprawdę czasu na wszystko brak czasu ;( 

Eh...Na spotkaniu blogerek mogłam poznać ( no ja dużo wcześniej ) produkty firmy IMUREGEN.





Zadzwoniła do mnie przecudowna Pani która prowadzi firmę i po zapoznaniu się z zasadami spotkania blogerek obdarowała nas wspaniałymi produktami.
A wiadomo w dzisiejszych czasach choroba za chorobą,anemie,zmęczenie,brak apetytu itp.




W aptekach mnóstwo jest produktów ale żadnego nie ma takiego wow...I tak myślałam do póki nie poznałam produktów tej firmy.

Ja miałam okazję testować 3 różne produkty tej firmy.

Dziś Wam opisze jedne z nich ;)




imuregen

Zestaw nukleotydów, peptydów, aminokwasów oraz mikro i makroelementów

Suplement diety* w płynie (bez cukru, bez laktozy, bezpieczny dla kobiet karmiących, bezpieczny dla kobiet w ciąży, bezzapachowy, chronić przed światłem, czysty bez dodatków)

Objętość netto: 100ml  




Zestaw nukleotydów, peptydów, aminokwasów oraz mikro i makroelementów.

Suplement diety
w płynie

Nukleotydy to podstawowe jednostki budujące kwasy nukleinowe DNA i RNA, a także składnik wielu ważnych enzymów przyczyniających się do prawidłowego funkcjonowania i ochronyorganizmu. Znaczenie nukleotydów w ludzkim organizmie polega na ich zdolności do regeneracji i tworzenia się nowych komórek. Zapotrzebowanie na nukleotydy jest szczególnie wysokie w okresie rozwoju dzieci, wytężonej pracy fizycznej lub umysłowej oraz w okresie wieku podeszłego.

Składniki:
IMUREGEN (opatentowany naturalny zestaw nukleotydów, peptydów, aminokwasów oraz mikro i makroelementów)

Informacje dodatkowe:
Produkt przeznaczony dla dorosłych i dzieci powyżej pierwszego roku życia. Przechowywać w suchym i zacienionym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci, po otwarciu przechowywać w temperaturze pokojowej.


Zalecana dzienna porcja:
Dorośli: 1 łyżeczka - 3 ml dziennie, dzieci od 1 roku: 1/2 łyżeczki - 1,5 ml dziennie (1/2 zalecanej dziennej porcji) Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji. Można mieszać z chłodnymi napojami i potrawami. 

W celu osiągnięcia efektu immunologicznego producent zaleca trzymiesięczną kurację. 



W zalecanej porcji: 3ml / 1,5 ml
dorośli / dzieci powyżej 1 roku
IMUREGEN (mg)
1,5 / 0,75

Przebadano w laboratoriach i klinikach.

Suplement imuregen w płynie został dopuszczony do obrotu na terenie USA przez FDA (odpowiednik polskiego Ministerstwa Zdrowia) i USDA (odpowiednik polskiego Ministerstwa Rolnictwa). Spełnił tym samym jedne z najbardziej rygorystycznych na świecie przepisów, odnośnie jakości oraz braku negatywnego wpływu na organizm ludzki.




A teraz ja i kilka słów :)

Wiadomo każdy dba o siebie jak może i jak mu na to pozwolą finanse czy też kondycja czy ogólnie zdrowie.
Ja staram się dbać ( brać ) witaminy itp ale wiadomo nie zawszę wychodzi tak jak powinno.
Na szczęście są jeszcze witaminy w kroplach :-) wiecie kilka rano człowiek " zarzuci " popije szklanką wody i leci dalej :) Dobre to jest dla osób które nie mogą połykać tabletek.
Krople mają lekko gorzkawy smak ale dają radę ;) Idzie się przyzwyczaić.
Opakowanie starczyło mi na ok 6 tygodni.
Co po nim zauważyłam ? Na pewno poprawiła mi się skóra ( wygląd ),mam mocniejsze paznokcie i co najważniejsze bardzo dobre wyniki badań ;) Robiłam w listopadzie,teraz pod koniec kwietnia poszłam prywatnie ( bo miałam dobre wyniki i raz do roku wystarczy robić ) ale ja chciałam sprawdzić co się dzieje w organizmie i się okazało że z dobrych wyników mam bardzo dobre :) Fajnie :) Dobrze wiedzieć że wszystko jest ok.

Ogólnie polecam ! 
Warty uwagi ten suplement.
Także ja polecam ! 

I zapraszam na stronę może ktoś coś sobie wybierze ! 


Dziękujemy za zaufanie ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz