czwartek, kwietnia 05, 2018

SOTIN RP 83 krem - Chemia domowa




SOTIN RP 83 krem - Chemia domowa






Hej Moje Słoneczka Kochane ! ;-*

Jak tam u Was ?

U mnie dalej brak  czasu na wszystko ;-(

ehh....dziś pokaże Wam krem do czyszczenia wanny itp.

Produkt dostałam w ramach spotkania blogerek.

Firmę poznałam już rok temu gdzie miałam okazję po znać płyn do czyszczenia wanny a tym razem testowałam krem.



Krem znajduję się w opakowaniu podobnym do opakowania z pasty do zębów,jest zakręcany.
Krem jest koloru białego,dość wydajny o ładnym zapachu cytryny.Dość ładnie pachnie jak na chemie.




Jeżeli chodzi o czyszczenie to tak na 80 % działa,ładnie pachnie.
Ogólnie jestem zadowolona :-)






Cena aż 44 zł na stronie producenta..
WOW jak dla mnie bardzo wysoka  i chyba sama nie zakupie takiego kremu.

A Wy czego używacie do mycia swoich łazienek ??

Buziaki ! ;*

Ja idę spać bo o 4 pobudka :( 

Dobranoc :*




Producent :

SOTIN RP 83 krem do czyszczenia powierzchni emaliowanych

Preparat w formie past/kremu służy do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych.

Usuwa osad z kamienia, plamy i przebarwienia.

Czyszczenie powierzchni emaliowanych, ceramiki i armatury.

Nanieść preparat na czyszczoną powierzchnię za pomocą wilgotnej ściereczki
lub gąbki. Energicznie szorować. Spłukać ciepłą wodą i wytrzeć do sucha.
skład:
  • poniżej 5% anionowych środków powierzchniowo czynnych,
  • mydło
  • środki polerujące,
  • środki zapachowe,
  • konserwant BENZOISOTHIAZOLI- NONE
op. tuba 100 ml

Dziękuje firmie za zaufanie ! 






















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz