sobota, kwietnia 14, 2018

Sklep DUAFE: tylko najlepszej jakości organiczne Masło Shea / Czarne mydło 150 gram




Sklep DUAFE: tylko najlepszej jakości organiczne Masło Shea 

Czarne mydło 150 gram











Hej Moje Słoneczka ;-*

Dziś kilka słów o czarnym mydle od firmy DUAFE 





Produkt mam dzięki uprzejmości firmy która wsparła spotkanie blogerek i wysłała aż 3 sztuki produktów więc poszły produkty do mnie Basi oraz Małgosi.

No niestety paczka była nie kompletna :(



Mydło jest koloru bardziej brązowego niż czarnego w kostce.
Po otwarciu pachnie orzechami.



Podczas mycia czuć lekko jakby drobinki peelingu
 ( a to właśnie orzech jest ) trzeba delikatnie się myć żeby nie zrobić sobie krzywdy.
To jest jedyny minus,bo nie można się mydlić jak zwykłym mydłem ;)





Mydło się lekko pieni,dobrze myję oraz lekko nawilża.

Działa jak peeling.Ma super skład,ładnie pachnie orzechami i ja jestem zadowolona ;-)

A Wy używacie czarnego mydła w kostce ?




Producent : 

Czarne mydło 150 gram

Naturalne, afrykańskie mydło produkowane tylko i wyłącznie z orzechów i owoców. Gliceryna wytwarzana jest w procesie prażenia łupin bananów plantain, bogatych w potas. Mydło jest bardzo wydajne. Cena 15 zł / kostkę 150 gram.

Ja jestem zadowolona i polecam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz