środa, kwietnia 25, 2018

Jestem Pozytywnym Wojownikiem Beata Pawlikowska


Jestem Pozytywnym Wojownikiem



Jak polubić samego siebie, jak odzyskać poczucie celu, jak nauczyć się w wiary w siebie, jak odzyskać siłę, jak nauczyć się być znów sobą, jak odnaleźć się wśród ludzi, jak nauczyć się myśleć pozytywnie, jak zaprzyjaźnić się z własnym ciałem, jak wyprostować poplątane emocje, jak uporządkować chaos w duszy, jak odzyskać wewnętrzną równowagę, jak odnaleźć swoje miejsce w świecie, jak porzucić dawne błędne przekonania, jak odzyskać poczucie własnej wartości i stać się wreszcie szczęśliwym człowiekiem.






Hej moje słoneczka ! ;-*

Dziś kolejna mała i szybka recenzja.

Na spotkanie blogerek doszło kilka książek można było wybrać sobie coś co pasuję ;)

W moje łapki wpadła książka Beaty Pawlikowskiej.

W  dzisiejszych czasach ciężko jest z wiarą w siebie i za zaakceptowaniem siebie.
Mój mąż zawszę powtarza że liczy się to co człowiek ma w głowie i w sercu,bo uroda przeminie a charakter czy serce zostaną.

Zawsze mi powtarza że człowiek to jego serce nie wygląd czy ubiór czy też inne doba materialne.

My z mężem teraz żyjemy w miarę ok jeździmy zwiedzamy kupujemy ale wiadomo nie zawszę tak było i pewnie nie zawszę tak będzie ale trzeba wierzyć w siebie i co najważniejsze kochać się u być szczerym wobec siebie i innych.

Książka jest poradnikiem.
Fajnie napisana ciekawie fajnie się ją czyta.

Książka daje nam chwilkę zatrzymania się nad własnym "JA" 
No książka jest super .

Polecam ją każdemu ! KAŻDEMU !!! 

A Wy lubicie takie poradniki ??
Co czytacie ?

Buziaki wysyłam ! ;-* 





Jestem pozytywnym wojownikiem. Kurs pozytywnego myślenia


Wydawnictwo: Edipresse Książki
Kategoria: Psychologia

Opis

Jak polubić samego siebie,
jak odzyskać poczucie celu,
jak nauczyć się w wiary w siebie,
jak odzyskać siłę,
jak nauczyć się być znów sobą,
jak odnaleźć się wśród ludzi,
jak nauczyć się myśleć pozytywnie,
jak zaprzyjaźnić się z własnym ciałem,
jak wyprostować poplątane emocje,
jak uporządkować chaos w duszy,
jak odzyskać wewnętrzną równowagę,
jak odnaleźć swoje miejsce w świecie,
jak porzucić dawne błędne przekonania,
jak odzyskać poczucie własnej wartości
i stać się wreszcie szczęśliwym człowiekiem.
Kurs pozytywnego myślenia. Kurs nowego myślenia o sobie i o świecie.
Co miesiąc nowa książka z nowymi ćwiczeniami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz