piątek, kwietnia 13, 2018

Wycieczka nr 9 /2018 Targi Beauty Expo 2018 Rzeszów Organizatorzy: G2A Arena / Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój

Wycieczka nr 9 /2018 Targi Beauty Expo 2018 

Rzeszów Organizatorzy: G2A Arena

Następnie wycieczka do :

Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój 






Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*

Witam Was w piątek 13 stego ;)

Ostatnio w sobotę 7 kwietnia wraz z moim najlepszym mężem na świecie udaliśmy się do Rzeszowa do Areny na targi kosmetyczne 

 Targi Beauty Expo 2018 Rzeszów 

Były to moje pierwsze targi kosmetyczne ....i wiecie co....były straszne haha ;)

Wstęp w 1 godzinie kosztował 5 zł wiec 10 zł to nie majątek.
W ramach " biletu " dostaliśmy opaski różowe naklejane na rękę oraz 2 próbki kosmetyków.

Nie licząc pysznej kawy nie było tam żywcem co robić.

Jedynie zakupiłam sobie szampon 
( chodź mam ok 10 w domu po spotkaniu )

Co prawda nie pojechałam tam żeby się obłapić w zakupy i nowe kosmetyki bo mam mega zapas ale żeby zobaczyć jak takie targi wyglądają,posłuchać jakiś ciekawych wykładów czegoś się ciekawego dowiedzieć a niestety byliśmy mega zawiedzeni ;( 

Wchodzimy do środka a tam co  ? a tam mega rozczarowanie :( 
Raptem ok 15 wystawców się doliczyłam :( ehhhh...A miało być 27 ...

Było sztywnie,bardzo mało osób i w ogóle nie tak sobie wyobrażałam targi kosmetyczne.

Ale na pocieszenie pooglądaliśmy sobie latające samoloty ;)
 A ja uwielbiam latające nad głową " samolociki " :D 

Na szczęście mój mąż jest bardzo wyrozumiały i to że przejechaliśmy ok 90 km i byliśmy tam raptem ok 1 h mu nie przeszkadzało ;) 

Następnie pojechaliśmy kolejne 90 km do Rymanowa Zdrój a potem do Iwonicza Zdrój.Dwie małe miejscowości zdrojowe położone koło siebie raptem ok 10 km ;)

Jak i w Rymanowie jak i w Iwoniczu mieliśmy okazję już być więc wiedzieliśmy co nasz czeka :)

Tam zjedliśmy obiad wypili kawkę herbatkę lody  nakupowaliśmy pamiątek czyli wody magnesy oraz w Rymanowie Zdrój zakupiłam sobie kule do kąpieli o pięknym zapachu pomarańczy ;)

Potem powrót do domu i koleje 90 km ...;:) 
W sumie przejechaliśmy ok 270 - 300 km ;)
Wydaliśmy ok 300 zł i świetnie my się bawili ;) Nawet jak targi okazały się lipne ;) Ważne że byliśmy razem :) A to dla nas najważniejsze ;) 

Jutro w Sobotę i w Niedziele ( 14/15.04 ) są Targi Animal Show w Krakowie :) 

Może uda nam się jej odwiedzić :-)
Ale to może :)


Generalnie 13 - 15 kwiecień spędzam tylko z mężem ;) 
Bo świętujemy rocznice ślubu i moje urodziny ;)

Co prawda oficjalnie wypada to 22 - 23.04 ale wtedy będziemy pracować ;(




Buziaki ! ;-*


Rymanów-Zdrój – wieś uzdrowiskowa w południowo-wschodniej Polsce, położona w województwie podkarpackim, w powiecie krośnieńskim, w gminie Rymanów. Leży nad rzeką Tabor, ok. 2 km na południe od miasta Rymanów, przy DW887. 

Iwonicz-Zdrój – miasto w województwie podkarpackim, w powiecie krośnieńskim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Iwonicz-Zdrój. Iwonicz-Zdrój to jedno z najstarszych polskich uzdrowisk znane od 1578.



Teraz fotki :


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz