sobota, kwietnia 07, 2018

Sól Bocheńska | Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej - Kosmetyczne sole kąpielowe FLORIS

Sól Bocheńska | Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej






Kosmetyczne sole kąpielowe FLORIS tworzą wyjątkowo zróżnicowaną kolekcję, nowoczesną pod względem barw i kompozycji zapachowych, a jednocześnie wytwarzaną w oparciu o tradycyjne, naturalne metody. Sekretem niezwykłych właściwości soli FLORIS jest zastosowanie jako głównego składnika soli bocheńskiej.




Hej Moje Słoneczka Kochane ! :-*

Jak tam u Was ?

Ja dziś przychodzę z kolejnym krótkim postem ;)

Na spotkaniu blogerek dostałyśmy aż po 3 opakowania soli do kąpieli od 





Ja oczywiście żeby najpierw porobić fotki to na fura po otwierałam sole i na zmianę używałam ;)

Więc moje zdjęcia produktów będą straszne ;p 

Ale mniejsza z fotkami ważne czy działało i jak ;)

Ja generalnie jestem mega fanką soli do kąpieli czy też jakiś olejków ;)

Sole które dostałam były w 3 zapachach :

* Kokos 



* Pomarańcz



* Jaśmin 



Oczywiście pierwsze co użyłam kokos ...
Wszystko co kokosowe ( ananasowe,czekoladowe i wiśniowe ) kocham :-) Sole były zapakowane w małe plastikowe bezbarwne " słoiczki " dodatkowo miały papierową "otoczkę " z napisem,datą ważności oraz składem.Ogólnie szata graficzna super :)






Jeżeli chodzi o sole to pięknie pachną,szybko się rozpuszczają 
( są bardzo drobne ).
Woda lekko się barwi i pięknie pachnie.





Moja skóra po soli była nawilżona,pachnąca.
Ciesze się że skóra sucha nie była po soli bo wiem że niektórzy mają z tym problem.

Ja jestem bardzo zadowolona :)

Polecam w 100 % :)






Kilka słów producent :


Sól Floris 0,6 kg


7.90 
Działanie pielęgnacyjne

– regeneruje i zmiękcza naskórek,


– działa odprężająco,


– nawilża i ujędrnia skórę

Używacie soli do kąpieli ??

Dziękuj firmie za zaufanie no i Basi która postarała się żeby firma nas wsparła :)


P.S - Dziś w Rzeszowie są targi kosmetyczne !!

7 - 8 Kwietnia ! od 10 do 16 koło lotniska ! Arena G2 !

Ktoś będzie ? 

Ja mykam spać bo mi się może uda dojechać ;) 

Dobranoc ! ;-* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz