piątek, kwietnia 06, 2018

Firma VANECO - Zadbaj o swój uśmiech - gdziekolwiek jesteś ! Szczoteczki jednorazowe

Firma VANECO - Zadbaj o swój uśmiech - gdziekolwiek jesteś ! Szczoteczki jednorazowe




Hej Moje Słoneczka ! :-*


Dziś przychodzę z dublem recenzji ;-)








Na spotkaniu dostaliśmy też szczoteczki od firmy z którą już dawno temu współpracowałam i że współpraca była owocna i dobra firma po raz drugi mi zaufała i tym razem wsparła nasze spotkanie blogerek ;-) 

A że ja już recenzję zrobiłam,zdania nie zmieniłam więc zapraszam do lektury tu -----> Recenzja 




Polecam ! :) Szczoteczki jak zawszę się przydają :) 

Zbliża się wiosna lato myślę ze warto mieć takie szczoteczki np w aucie czy też w torebce ;)

Znacie ??


Jeszcze raz dziękuje za ponowne zaufanie ! ;-) 

Miłej nocy ;-) ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz