niedziela, kwietnia 08, 2018

Sól Bocheńska | Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej - Żel pod prysznic – zielona herbata

Sól Bocheńska | Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej



 

Żel pod prysznic – zielona herbata





Hej Moje Słoneczka Kochane ! ;-*

Jak tam weekend ? ;-)

Wczoraj Wam pisałam o soli bocheńskiej :) 
A dziś będzie o żelu pod prysznic ;-)
Ten produkt był dodatkowo dołączony do 3 sztuk soli ;-) 




Bardzo się cieszę że mogłam przetestować balsam na basie soli ;) 

Balsam jest lekko płyny posiada kolor jasno zielony.
Pachnie dość nietypowo bo jak zielona herbata taka parzona w domu ;-)
Ale podoba mi się ;-)




Lekko się pieni,dobrze spłukuje.
Moja skóra po używaniu płynu jest miękka,dobrze nawilżona 
oraz odświeżona.





Mam wrażenie że jest też dobrze oczyszczona.

Jestem bardzo zadowolona z żelu :) Cena to 10.90 zł więc jest ok ;)

Ja polecam :)

Używacie takich soli ?





Kilka słów producent :


Odżywczy żel pod prysznic Zielona Herbata na bazie soli bocheńskiej tonizuje, odświeża
 i oczyszcza skórę.
Składniki mineralne soli bocheńskiej regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek.

Ekstrakt z liści zielonej herbaty działa przeciwzapalnie, przeciw drażniąco
 oraz kojąco i nawilżająco na skórę.

Hamuje powstawanie wolnych rodników i pomaga uniknąć uszkodzenia komórek skóry
 spowodowanych zanieczyszczeniami.

Do codziennego stosowania.
Sposób użycia: 
Żel nanieść na mokrą skórę, po umyciu dokładnie spłukać.
Skóra staje się przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
pH odpowiednie dla skóry.

Pojemność: 300 ml
Data ważności: 12 miesięcy


Żel pod prysznic – zielona herbata


10.90 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl
Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Camellia Sinensis Leaf Extract,
Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Calcium Chloride, Magnesium
Chloride, Magnesium Bromide, Sodium Iodide, Potasium Chloride, Potasium
Iodide, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate,
Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate,
Sodium Benzoate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI19140, CI42090

Dziękuje firmie za wsparcie spotkania blogerek w Bochni 2018 ! 
Basia Tobie też dziękuje ! ;-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz