poniedziałek, kwietnia 23, 2018

INGRID FLUID IDEAL FACE 11

INGRID FLUID IDEAL FACE 11




Hej Moje Słoneczka! :-*

Co tam u Was słychać ?

Jak po weekendzie ?? :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą i szybką recenzją ;) 

Tym razem fluidu z firmy INGRID.

Fluid dostałam na spotkaniu blogerek od samej przedstawicielki tej firmy.




Jak wiecie produkty tej firmy na mnie zle działają oj zle na moja skórę / cerę.

Fluid jest zapakowany w ładny prostokątne opakowanie z folią.
Ten kosmetyk dałam mamie.
Kolor jest ładny,dobrze się dostosowywuję z cerą twarzy.Podobno ładnie kryje i trzyma ok 4 godzin bez konieczności poprawiania.





To jest opinia mojej mamy.
Mnie kosmetyki tej marki uczulają więc nawet go nie testowałam.

A Wy jakich fluidów używacie ??






Producent :

INFORMACJE O PRODUKCIE

OPIS

Ingrid Fluid Ideal Face

Podkład Ideal Face INGRID o aksamitnej konsystencji gwarantuje perfekcyjny, trwały makijaż przez cały dzień. Nowoczesne składniki absorbują nadmierną ilość sebum, pozostawiając skórę gładką i matową. Kremowa formuła idealnie dopasowuje się do koloru cery, zapewnia doskonałe krycie oraz naturalne wykończenie makijażu. Po zastosowaniu skóra staje się elastyczna, jedwabiście gładka, a zmarszczki mniej widoczne. Zawartość naturalnych składników gwarantuje optymalne nawilżanie i wygładzenie cery. Podkład perfekcyjnie rozprowadza się na skórze, nie pozostawiając smug i tłustego filmu. Zawarta w składzie witamina E eliminuje wolne rodniki. Produkt zawiera filtr UV, który chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.
Sposób użycia: 

Aplikować na twarz pędzlem, palcami lub gąbeczką rozpoczynając od środkowej części twarzy.

Składniki aktywne:

• Witamina E zwana „witaminą piękna i młodości”, redukuje wolne rodniki opóźniając proces starzenia się skóry.
• Naturalna betaina stymuluje produkcję kolagenu utrzymując odpowiednie nawilżenie skóry. Działa fotoochronnie.


INFORMACJE O PRODUKCIE

SKŁADNIKI

Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Magnesium Silicate, Isohexadecane, Hydroxyethyl Urea, Betaine, Polyglyceryl-4-Isostearate, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Glycerin, Ozokerite, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Aceatate, Polyisobutene, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Triethoxycaprylysilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz