środa, stycznia 10, 2018

WIELKI BŁĘKIT BALSAM DO MYCIA I PIELĘGNACJI DOMU - Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne

WIELKI BŁĘKIT BALSAM DO MYCIA I PIELĘGNACJI DOMU 
Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne 







Hej Moje Kochane Słoneczka ! :*

Jak tam u Was leci czas ?

 Jaka pogoda za oknem ? U mnie zimno i na zmianę deszcz/śnieg itp.




Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją kolejnego produktu który dostałam w ramach współpracy z firmą  






Płyn który Wam dziś przedstawię ma kilka zastosowań.
Ja używałam płynu do mycia podłóg,parapetów oraz futryn podczas mycia okien.





Płyn ma ładny błękitny kolor jest dość wydajny.Butelka starcza na ok 22 użyć.Także spokojnie na 2 miesiące przynajmniej w moim przypadku...





Płyn bardzo ładnie się pieni pachnie morka bryzą z dodatkiem ziół ?
 Taki fajny delikatny i bardzo przyjemny zapach. 

I co najważniejsze dobrze myje :)
Podłogi po płynie są czyste,pachnące i wyglądają na " nowe " - widać połysk
 ( mam w domu gumolit ) 

Jestem bardzo zadowolona :)





WIELKI BŁĘKIT

BALSAM DO MYCIA I PIELĘGNACJI DOMU

Krystaliczny lazur oceanu dopełniony powiewem ciepłego wiatru niosącego wonności dziko rosnącego tymianku, rozmarynu i świeżo ściętej trawy to wspomnienie letnich wakacji. Świeża i pachnąca letnim wiatrem kompozycja zapachów, skoncentrowana formuła balsamu i pielęgnujące powierzchnie składniki sprawią, że MILL clean WIELKI BŁĘKIT stanie się niezbędnym kosmetykiem w każdym domu.


Dziękuje firmie za zaufanie ! :)

A Wy czego używacie do mycia podłóg czy parapetów ??

Polecam w 100 % ! :)

Was moje kochane odsyłam na stronę firmy ! :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz