niedziela, stycznia 28, 2018

VENUS ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZĄCY HIPOALERGICZNY ZAPAS 500 ML

VENUS ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZĄCY HIPOALERGICZNY ZAPAS 500 ML







Hej moje Słoneczka ! ;-*

Jak tam u Was ? 

Dziś przychodzę z produktem o który krążą legendy .
Chodzi mi ogólnie o płyny do higieny intymnej.

Jedni piszą że są złe,inni że powodują raka a jeszcze inni że są cudowne itp.
I powiem Wam tak że według mnie w każdym powiedzeniu coś jest.

Ja osobiscie nie jestem zwolenniczką płynów zapachowych ,wole neutralne zapachy ewentualnie zapachy bardzo delikatne ( ale to już w ostateczności )...
Wiadomo czym się myć trzeba.

Moja mama używa od x czasu szarego mydła i rumianku do mycia.
I nic jej nie jest nie ma żadnych bakterii,grzybów,zapaleń itp.

Ja używam płynów ale też od czasu do czasu rumianku.
Jeśli macie jakieś domowe płyny ( przepisy ) to chętnie je poznam.

Dobra ale wróćmy do tematu tego płynu.

Kupiłam go w Kauflandzie za 5,99 zl na promocji.Wenus jako tako ma dość dobre produkty.Płyn jest bezbarwny właśnie i lekkim zapachu takiego zwykłego płynu.





Delikatnie się pieni i dobrze spłukuje.
Nie podrażnia mnie ani nie uczula.Nie mam żadnych przez niego ubocznych dolegliwości ani nic w tym stylu.

Jestem z niego zadowolona.
Ja go polecam.


Kilka słów dodatkowych o płynie :



VENUS ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZĄCY HIPOALERGICZNY ZAPAS 500 ML



Opis szczegółowy VENUS HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ Z ALANTOINĄ 500ML

Delikatna formuła żelu wzbogacona o alantoinę i kwas mlekowy łagodzi podrażnienia i nawilża. Hipoalergiczny żel nie zaburza naturalnej flory bakteryjnej miejsc intymnych.Nie zawiera mydła, parabenów i PEG'ów

Parametry produktu VENUS HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ Z ALANTOINĄ 500ML

PrzeznaczenieŻel do higieny intymnej
DziałanieNawilżające, Łagodzące
Sposób użyciaWydozować niewielką ilość żelu, umyć miejsca intymne, a następnie spłukać ciepłą wodą. wyłącznie do użytku zewnętrznego.
Atest PZHNie
Notyfikacja KSIoKTak
Pojemność500 ml
Nazwa podmiotu wprowadzającego produkt na rynekPharma-C-Food Sp. z o.o.
Wymiar opakowania jednostkowego (SxWxG)8 x 20 x 6 cm
SkładAqua, sodium laureth sulfate, oleamide dea, cocamidopropyl betaine, sodium benzoate,  allantoin, parfum, lactic acid, disodium edta, ci 42090
StosowanieDo higieny intymnej
Zawartość nominalna500 ml
Oświadczenie o wprowadzeniu ostrzeżeńprodukt nie wymaga ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa
Oświadczenie o poprawności danychoświadczam, że ustawa nie wymaga dla tego produktu wprowadzania poniższych danych




A jakie jest Wasze zdanie na temat płynów do higieny intymnej ?

Buziaki ! :*:*

Pozdrawiam Ewelina







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz