niedziela, stycznia 07, 2018

PŁYN DO MYCIA SZYB I LUSTER - Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne


PŁYN DO MYCIA SZYB I LUSTER 

 Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne 





Hej moje Słoneczka Kochane ! :* 


Jak tam po świętach ? I jak w Nowym Roku ?

Wiadomo już każda ma posprzątane,ale w okresie świątecznym każda miała mało czasu na czytanie postów itp,dlatego postanowiłam posta o płynie do mycia okna wrzucić w styczniu.




Płyn pomógł mi umyć okna w grudniu i bardzo dobrze się sprawdził.Tym bardziej gdzie grudzień był paskudny.Deszcz / śnieg i mróz.




Płyn jest bardzo wydajny,ładnie pachnie i co najważniejsze wspaniale myje i nie pozostawia smug.Dobrze się rozprowadza po szybie i jeszcze lepiej wyciera.
Jestem bardzo zadowolona.



Kilka słów o płynie : 


PŁYN DO MYCIA SZYB I LUSTER

„Wspomnienie Cejlonu” płyn do mycia szyb i luster oraz innych powierzchni szklanych skutecznie i szybko czyści gładkie powierzchnie, nie tylko przywracając im blask, nie pozostawiając smug i zacieków, ale również przywoła niezwykły i świeży zapach zielonej herbaty i cytrusów.



 A wy moje kochane czego używacie do mycia okien / szyb / luster ?


Ja wam polecam płyn w 100 % :)

Dziękuje firmie za zaufanie ! 

Wysyłam Wam mega buziaki !:*:*:*:*:*:*:*

A Was zapraszam na strony firm : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz