piątek, stycznia 05, 2018

Test dwóch antyperspirantów ;-)

Test dwóch antyperspirantów ;-) 






Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*:*:*:*:* 

Co tam u Was słychać ?

Ja dziś przychodzę do Was z krótką recenzją 2 różnych produktów które służą do tego samego a jednak się różnią - cena,marka,zapachem,działaniem ? 
No właśnie jak to jest z tym działaniem ?? 

Kupiłam dwa produkty w Kauflandzie na promocji 
Rexona była po 6,99 a deo roll z  Kaufland za 2,99 zl. 
To jest różnica.




Rexona jest u mnie od wielu lat.I jestem z niej zadowolona.Nie barwi mi ciuchów,odświeża,ładnie delikatnie odświeża okolice pachy i jest wydajna.
Chciałam zobaczyć czy tańszy produkt też zadziała.

A więc najpierw korzystałam z Rexony gdzie działanie jak zawsze takie samo.
Czyli jak wyżej napisałam. 
Później przez ok 3 tygodni korzystałam z produktu który jest wyprodukowany dla sieci sklepów Kaufland.

Cena dość niska 2,99 to aż żal nie kupić i nie przetestować.
Opakowanie standardowe z " kulką ".Zapach ładny kwiatowy.

Troszku lejący i czasem za dużo się " wylało " na pachę .
Ale to nic gdyż dość szybko się wchłaniało w pachę .

Ochrona była ok 4/5 h bez konieczności poprawiania.
Jeśli chodzi o wydajność to jest ok jak opanujemy " kulkę " spokojnie starcza na miesiąc użytkowania ( to tak jak Rexona u mnie )

Czy widzę różnice ? Tak w cenie i w długości świeżości .Reszta taka sama czyli zapach wydajność czy to że oba produkty nie brudzą ciuchów .A co do różnic to :
Mianowicie Rexona u mnie trzyma " czystość " ok 8 h a Duo ok 5 h...( zawsze można poprawić w łazience publicznej / szkolnej albo biurowej ) i widzę w cenie.




Czy zostawię Rexonę i przeżucie się na tańszy produkt ? Hmmm ? myślę że w okresie zimy tak.Jednak na lato wole Rexonę.

A Wy czego używacie  ?  

Macie jakieś swoje produkty ulubione które pozwalają wam cieszyć się długą świeżością ?? 

Buziaki ! :*

Pozdrawiam Ewelina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz