piątek, stycznia 26, 2018

Busko Zdrój - Wycieczka nr 3 - Druga Rocznica Zaręczyn


Busko-Zdrój – miasto uzdrowiskowe w Polsce, w województwie świętokrzyskim, stolica powiatu buskiego, siedziba gminy Busko-Zdrój. Znane już w XII w. jako Bużsk, w XIII w. Busk. Pod względem liczby mieszkańców 7. w województwie świętokrzyskim








Hej Moje Robaczki ! :-)

Ostatnio czyli 21 Stycznia pojechaliśmy do Buska Zdroj.
To bym magiczny dzień ,gdyż obchodziliśmy 2 rocznice ślubu.
Ale zacznijmy od początku.

Rano wstajemy a za oknem co ?Śnieg ;( 

My mamy tylko 2 opony zimowe i letnie 2 i zadaliśmy sobie pytanie co robimy.?

Moj maż stwierdził ze raz do roku jest rocznica zaręczyn wiec trzeba cos wymyślić .
 wymyśliłam Busko Zdrój.

 Co prawda byliśmy w tamtym tygodniu jak jechaliśmy do Kielc ale byliśmy tylko ok 30/40 min.
Teraz my pojechali na dłużej.




Wychodząc z domu zabrałam ze sobą 2 kulki dla ptaszków oraz sucha karmę dla nich,trochu chleba dla kaczek i poszłam do biedronki po orzeszki.
Kupiłam trochu włoskich i laskowych dla wiewiórek a dla męża kupiłam fistaszki oraz pistacje.



No i my pojechali ok 10/30 my wyjechali do Buska Zdrój.



Droga w miarę była przejezdna.
Do Buska mamy ok 60 może 70 km wiec nie daleko.
Ale jechalismy bardzo wolno wiec dopiero kolo 12 bylismy na miejscu.
Najpierw udaliśmy się do Sklepu Chińskiego tak ooo sobie popatrzeć ( zakupiłam sobie bluzę czarną z misiem za 15 zł )  a potem do Parku gdzie znajduje się Uzdrowisko i zwierzątka dzikie ale słodkie :D 
Tzn ptaki wiewiórki  oraz kaczki.









A do karmników co są postawione przez uzdrowisko daliśmy specjalna karmę dla ptaków.




Wiewiórki jadły z reki jak zawsze.Ale tym razem było mało wiewiórek :( Myślę że to wina śniegu.



Pospacerowaliśmy popiliśmy wody zdrowej,dodatkowo nakarmiliśmy kotki którymi zajmują się ludzie z uzdrowiska.Wyjechaliśmy z Buska koło 16 bo zaczęło coraz bardziej sypać.Po drodze w Dąbrowie Tarnowskiej zjedliśmy obiad i koło 18/30 byliśmy w domu :)

O taka to niedziela była :)

Buziaki wysyłam ! :-* A jak Wasze weekendy ?? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz