niedziela, grudnia 10, 2017

Sobota - Eko Targi Rzeszów / Papugarnia / Restauracja " Stary Lwów "

Sobota - Eko Targi Rzeszów / Papugarnia / Restauracja " Stary Lwów " 









Hej Moje Słonka Kochane ! ;-*

Wczoraj jak wiecie z IG udałam się z mężem do Rzeszowa :)
Ale zacznijmy od początku ;)

O 5 rano pobudka,szybka przekąska,mycie się i makijaż :D I heja w drogę ;) 
Mieliśmy jechać pociągiem,ale mąż stwierdził że autem będzie wygodniej,szybciej i łatwiej :)

Niestety że czym bliżej Rzeszowa tym bardziej biało.
W Tarnowie nie padało,nie sypało a tam...a tam prawdziwa zima.
Na szczęście dojechaliśmy cało i zdrowo do Rzeszowa a dokładnie na Lotnisko do Areny (Port Lotniczy Jasionka )

Wstęp jak i tamtego roku był bezpłatny.
Ogólnie była to 11 edycja a ja dopiero byłam po raz drugi. 
Rok temu też o tym pisałam - EKO TARGI 2016 







Mieliśmy okazje załapać się na degustację np gołąbków czy ciastek.Kupiliśmy też pierogi Taurusa za 6 sztuk płaciliśmy 5 zł.Bardzo dobre.Miałam też okazję spróbować pół kieliszka śliwowicy węgierskiej :) 




Bardzo dobra ładnie przeszła i mega rozgrzała,a gość był w szoku że kobieta wypiła kieliszek bez przepoi i się nie skrzywiła :D haha 

Zrobiliśmy też zakupy ;)



Jak widać kupiliśmy :

* Kiełbasa węgierska laska 10 zł - mega ostra
* Kwas chlebowy - 5 zł
* Dziurawiec,mniszek,kalina po 13 zł
* Kombucha z pokrzywą 12 zł
* Piwo z browaru Dukla 7 zł
* Odżywka do włosów 7 zł

Plus gratisy typu : sosy pomidorowe,próbki kosmetyków itp 

Następnie udaliśmy się do Galerii Rzeszów do Papugarni. 







Ale zanim tam doszliśmy to minęło ok 20 min bo znajdują się na 3 piętrze na dachu i słabe oznaczenia.Cena biletu 19 zł od osoby plus karma dla nich 3 zł kubeczek kupiliśmy 2 kubeczki ;) 







Magnesu tym razem nie kupowałam bo były takie jak gdzie indziej i nie chciałam żeby się zdublowały.W środku można być max 2 h,więc spoko.
Papug bardzoooo dużo trochu wredne,gryzą i szczypią ale są słodkie :D 
 Na swój urok ;)











Filmik :




W tygodniu mają przerwę techniczną od 14/30 do 15/30 :) 
Jest to moja 3 papugania jaką odwiedziłam i zrobiła na mnie najlepsze wrażenie :) Duża,tania,można długo siedzieć,dużo ptaków.





Następnie udaliśmy się do Restauracji 

Stary Lwów - Strona główna na typowy Ukraiński obiad.


Płow Wschodni - Firmowy od Szefa 300g

mięso duszone z ryżem i jarzynami w kociołku ta przyprawione specjalnymi przeprawami ze schodu wg wagi

13 zł za porcje plus piwo 8 zł i kawa 6 zł ;D 







I koło 15/30 wyjechaliśmy do Tarnowa do domu ;)


Po drodze zakupy w Kauflandzie i do domu ;) 






Znacie takie Eko Targi ? Albo produkty ?
Chodzicie do Papugarnii ?

Oczywiście wycieczka super :)
 Wydane ok 300 zł z czego ( 100 zł paliwo ) 
Zadowoleni jesteśmy :) I czekamy na Eko Targi 2018 :D 

Buziaki ! ;-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz