czwartek, grudnia 21, 2017

Mini Recenzja Maseczek do Twarzy ;-)



Mini Recenzja Maseczek do Twarzy ;-) 








Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 

Dziś przychodzę do Was z 2 maseczkami do twarzy.

Zacznę od Marion.

Jest to maseczka która wystarcza na 3 aplikacje (no tania nie była bo na promo ją kupiłam za 3,4o ) więc plus że nie jest jedno razowa.




Pachnie ładnie tak owocowo.
Na twarz nakłada się ją dość łatwo i przyjemnie.
Z zmyciem też nie ma problemu.
Tylko że po użyciu ją nie zauważyłam jakieś poprawy na cerze.
Moim zdaniem słabo oczyszcza.
Nie czuje też jakiegoś nawilżenia czy coś w tym stylu.

Kilka słów o maseczce :

Maseczka w formie żelu. Dzięki działaniu peel- off maseczka natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka. Formuła maseczki zawiera ekstrakty z ananasa i brzoskwini, które zmiękczają naskórek, działają odświeżająco i regenerująco. Maseczka pozostawia skórę czystą, odżywioną i wygładzoną.



WIELOKROTNA APLIKACJA
Dzięki użyciu nowej technologii opakowania- saszetka z dozownikiem i zakrętką, produkt wystarcza na 3 użycia.
Produkt dostępny jest też w saszetce do jednorazowego użycia.

STOSOWANIE

Maseczkę stosować raz w tygodniu. Do wszystkich typów skóry.


Ja tej maseczki nie polecam.A szkoda bo inne produkty tej firmy są rewelacyjne....
No cóż może moja skóra jest inna...


Teraz kilka słów o maseczce z węglem.
Odkąd poznałam kosmetyki z aktywnym węglem nie mogę się od nich opędzić.


Zakupiłam maseczkę za 2,99 jednorazowa. ( fotki mi gdzieś wcięło ) 




Ale w sumie potem dokupiłam jeszcze 3...Maseczke robiłam 2 x w tygodniu.
Po nałożeniu moja skóra była czarna ale łatwo się maseczka zmyła.
Czułam jak nosiłam maseczkę że działa.Czułam lekkie ściągnięcie twarzy ? 
Nie wiem jak to opisać w każdym razem czułam że działa.
Po zmyciu maseczki moja twarz była czysta.
Pory dużo mniej widoczne.
Ogólnie miałam wrażenie że skóra jest czysta zadbana taka świeża.

Tą maseczkę polecam z czystym sumieniem.

Kilka słów na temat maseczki :


Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym poprawia stan skóry mieszanej i tłustej; szarej, z przebarwieniami i rozszerzonymi porami. Formuła oparta na aktywnym węglu oczyszcza skórę z toksyn, odświeża i zwęża pory, działa przeciw trądzikowi, redukuje poziom sebum.

A Wy moje kochane znacie te maseczki ? 
Jak u Was się sprawdziły ? :D

Buziaki Słoneczka ! ;-* 

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz