piątek, grudnia 15, 2017

Podsumowanie roku 2017 ! Doda,Morze,Koncerty,Wycieczki,Mega prezenty ....Itp :)


Podsumowanie roku 2017 ! Doda,Morze,Koncerty,Wycieczki....Itp :) 









Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 


Za niedługo koniec roku 2017 i wejdziemy w nowy ...Miałam nie robić żadnego podsumowania,ale ten 2017 był dla mnie bardzo wyjątkowy.



Napisze o kilku ważnych jak dla mnie wydarzeniach,rzeczach itp które były w 2017.Te mniejsze zostawie dla siebie ;) 

W Nowy Rok 2017 weszłam z wielką nadzieje że ten będzie jeszcze lepszy niż 2016 ;) .





Styczeń :



Styczeń minął dość szybko.
21 Stycznia 2016 oświadczył mi się mąż,więc w tym roku mieliśmy pierwszą rocznice zaręczyn




Luty :

Przez to że mój mąż jest innej wiary u nas w domu nie obchodzimy prawie żadnych świąt uroczystości itp ( nie licząc ślubu,zaręczyn i taki naszych dat ważnych np jak pierwszy pocałunek - która z Was to pamięta ) ja pamiętam ;) 
Ale zawszę moge liczyć na podarunek od męża raz są większe to prezenty a raz mniejsze ale zawsze od serca.
Bo prawda jest taka że nie liczy się cena,wielkość ale pamieć ...szczera pamięć.
Wiec w lutym od męża dostałam swoją wymarzoną lampę UV,LED z Semilac wraz ze stawem lakierów itp ;)







Marzec : 

Marzec minął spokojnie,bez szaleńst.
Byłam u Moni z Bochni na spotkaniu blogerek gdzie jej pomogłam z paczkami.
Spotkanie jak zawszę było super ! :* Monia dziex ! :* Jesteś wielka ! :*
Odwiedziłam Kraków a dokładnie Muzeum Lotnictwa ! Fajnie miejsce polecam ! Byliśmy też w Krynicy Zdrój i na Jaworzynie Krynickiej za pół ceny na kolejki bo był weekend za pół ceny ( polecam śledzić info o tym ) odbywa się to dwa razy do roku ;) 


Kwiecień :

Tu zaczeły się pierwsze wycieczki.Te dalsze i bliższe ;) 
I co najważniejsze 22/04 miałam urodziny 27 a dzień później czyli 23/04 obchodziliśmy piękną nasza pierwszą rocznice ślubu ( od męża dostał na tą okazje wymarzonego laptopa )
Byliśmy na targach wielkanocnych.Brał w udział w akcji zbierania karmy ( tzn kupiłam i pomogłam ) plus kubek gdzie cała kwota szła na organizacje : KARMIMYPSIAKI.PL ( warto wejść i pomoc )

Maj : 



Oj Majówka była u nas szalona ;) Byliśmy na kilku fajnych koncertach typu : Michał Szpak,Kukuis.

W Pilznie odbył się koncert Rafała Brzozowskiego ;)Udało nam się zaliczyć zwiedzanie Przemyśla i muzeum za darmo bo była noc muzeum.Oprócz tego zahaczyliśmy o kolejkę bieszczadzką :) Odbył też się pierwszy grill u mamy :) 











Czerwiec : 



Wakacje ! :* Wakacje życia,po raz pierwszy w życiu byłam nad naszym polskim morzem  ( 7 dni ) gdzie byłam w Trójmieście,Jastrzębi Zdrój,Łebie,Jastarni,Na Helu,We Władysławowie  oraz Ustce.Wakacje super spanie w aucie jeżdżenie z miejscowości do miejscowości itp .W Gdańsku spotkałam się w Empiku z Dodą,mąż kupił mi płytę Virgin którą Doda podpisała,mam też z nią fote ;) 
Po powrocie z wakacji byłam też na Koncercie Dody w Grębowie.
Maż zakupił mi koszulkę którą też Doda podpisała ;) Oprócz tego dużo wycieczek,zwiedzania.
Odwiedziliśmy również Łódź gdzie odbył się koncert Sylwii Grzeszczak oraz Toruń .




Lipiec / Sierpień = dużo pracy i dużo wycieczek w nowe miejsca typu : Kazimierz Dolny,Kielce itp.Ale też były dobrze znane nam miejsca typu Szczawnica,Krynica Zdrój,Kraków,Rzeszów,Sandomierz itp.
Byłam też na koncercie zespołu Virgin.
Tu mąż zakupił mi kubek gdzie standardowo podpisała się Doda ale też Tomasz Lubert.
Mam też z nim fote ;)
Byliśmy na 3 koronach :) 











Wrzesień : 



To były głównie wycieczki w Bieszczady.I odkrywanie ich zakamarków.

Mieliśmy też okazje być na drezynach w Regulicach ( w ramach współpracy )
Zwiedziliśmy zakon w Tychach.
Wróciliśmy do Żywca oraz po raz pierwszy byłam w Czechach.
W Zoo w Ostravie ;) 


Październik :

W tym miesiącu były wycieczki krótkie typu Stróże ( po miody ) Krynica Zdrój,Szczawnica,Czerwony Klasztor ( Słowacja ) itp
Dokarmialiśmy wiewiórki w Busku Zdrój.Odwiedziliśmy w Kielcach Galerie Handlowe.Itp itp ;)
Zamość piękne miejsce ! Trochu Zoo zaniedbane ale ...byłam widziałam...





Ale też była smutna wiadomość...Odszedł nasz synek ...Nasz Tup Tuś :( To był płacz,żal itp.Mam nadzieje że dobrze mu w niebie.
Byliśmy też w Papugarni w Kielcach 







Listopad :



Tu już za oknem deszcz i snieg.Zimno :| To byliśmy na mini wycieczkach w okolicach Ciężkowic,Gródka nad Dunajcem itp.
Ogólnie skupiliśmy się a pracy 
Oprócz tego mój mąż miał urodziny 24/11 ale obchodziliśmy je pod koniec miesiąca bo było po środku z mikołajem.
Mój mąż zrobił mi domowy karmnik żebym mogła dokarmiać sikorki ;) 
Byliśmy w Krakowie na Targach Bożenarodzeniowych oraz w kolejnej papugarni ;)






Grudzień :
Mąż dostał prezent mikołajkowo - urodzinowy ;) 
No jest środek grudnia więc jak mi minął to  wiadomo na blogu/instagramie ;)
No byłam w Rzeszowie na Eko Targach oraz w kolejnej Papugarni ;) Ale o tym pisałam nie dawno więc jesteście na bieżąco ;) Sylwester spędzamy w domu bo mój mąż jako kierowca MPK pracuje do godziny 21 ;( eh..Ale wiem że będziemy się świetnie bawić :D I tego też Wam życzę ! ;-* 


To podsumowanie tego roku zrobiłam w sumie dla siebie.
żeby mieć świadomość co zrobiłam,czego nie zrobiłam itp.
Poza biednym chomiczkiem i tym że musiałam zęba nr 5 wyrwać rok uważam za bardzooooo udany.
Zwiedziłam wiele nowych miejscowości,wróciłam do miejscowości które znałam,pomogłam zwierzakom.
Myślę że tego było wiele więcej ...Tylko ciężko mi każdy dzień przeanalizować :) Za dużo się dzieje w roku :D 
Ale to takie najważniejsze dla mnie i mojej rodziny.
Jak widać praca,wycieczki,prezenty,koncerty.Tak minął mi rok mi i mojemu mężowi ;) Więcej zdjęć nie wklejam bo i tak wszystko jest na blogu ;) 

Dziękuje też Wam że bylyście przez cały rok ze mną ! Za waszę odwiedziny,za wasze komentarze ! Fajnie mieć taką grupe " blogowych przyjaciółek " ;)
Dziex ! <3<3<3<3<3

A Wam jak minął ten rok ? 
Robicie takie podsumowanie ?


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz