piątek, grudnia 01, 2017

Oceanic AA Oil Infusion 30 + Olejek do twarzy

Oceanic AA Oil Infusion   30 + Olejek do twarzy






Hej moje Słoneczka ! :* ;) 

Dziś kolejna mini recenzja ale robię się coraz aktywniejsza :D Powiedzmy haha :P Ale zawsze coś nowego można u mnie przeczytać ;) Raz na kilka dni :-) 

Dziś przychodzę do Was z olejkiem do twarzy 30 + ( w końcu 30stka na ramieniu ) 

Pojemność: 15 ml

Dostępność: drogerie, sklep AA

Cena: ok 30 zł



O produkcie:

Niezwykle lekki Olejek pielęgnacyjny do twarzy AA Oil Infusion2 30+ to luksusowa kompozycja drogocennych olejków o działaniu odmładzającym. Są one bogatym źródłem składników odżywczych, witamin, antyoksydantów i mikroelementów. Formuła „100% oil” z olejkami arganowym, marula i avocado, wzbogacona koenzymem Q10, doskonale nawilża i odżywia oraz opóźnia proces starzenia się. Z każdą kroplą skóra odzyskuje witalność i młodość. Dzień po dniu staje się gładsza i pełna blasku.

Co o olejków do twarzy mam mieszane uczucia,nigdy nie lubiłam poświaty tłustego uczucia twarzy.
Dlatego też jak zaczęłam testować olejek to trochu się zastanawiałam jak to będzie,ale stwierdziłam że raz się żyje i trzeba spróbować olejku.

Olejek znajduje się w ładnej szklanej buteleczce,posiada do tego pipetkę która jest dobrym pomysłem przy olejkach do twarzy.




Olejek używałam w ilościach ok 2/3 kropli na dłoń po czym po rozsmarowaniu na dłoni dawałam na twarz.
O dziwo bardzo dobrze się wchłaniał,twarz nie była tłusta po nim.Nie wysypywało mnie 
( a czasem po tłustych kremach tak się zdarzało ).

Olejek pachnie mi trochu jak krem nivea.
Takie jest moje zdanie.

Twarz skory dobrze nawilża,nie podrażnia,jest wydajny.Czy coś jeszcze zauważyłam ?
 Tak chyba moja cera nabrała blasku.Lubie go i go ponownie kupie ;) 




Jestem z niego bardzo zadowolona ;) 
Ja polecam :D A jakie jest Wasze zdanie na tamat olejków do twarzy ? 

Buziaki ! :*:*

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz