środa, grudnia 20, 2017

ŁAZIENKA BALSAM CZYSZCZĄCY - Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne

ŁAZIENKA BALSAM CZYSZCZĄCY 

Mill Clean - Innowacyjne kosmetyki dla domu i specjalistyczne 








Hej Moje Słoneczka Kochane !:-*

Dziś przychodzę do Was z recenzją balsamu do czyszczenia łazienki który dostałam w ramach współpracy z firmą  MILL CLEAN 


Jak idą wasze porządki świąteczne ??





Balsam czyszczący MILL clean ŁAZIENKA to preparat do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni w łazience i nie tylko. Dzięki zawartości aktywnych składników skutecznie i szybko usuwa osady z mydła i kamienia ze wszystkich powierzchni zmywalnych (armatura, ceramika sanitarna, kabiny prysznicowe, glazura, ramy okienne itp.). Balsam nie tylko usuwa zabrudzenia, nie pozostawiając zacieków, ale również pielęgnuje powierzchnie, umilając sprzątanie przyjemnym i świeżym zapachem.



Sposób użycia:
Spryskać zabrudzoną powierzchnię balsamem, myć za pomocą wilgotnej szmatki, wytrzeć do sucha. W przypadku bardzo silnych zabrudzeń spryskać plamę, odczekać 10-15 minut, zmyć
i wytrzeć do sucha.




Moja Opinia :

Balsam znajduję się w poręcznej buteleczce z funkcją " psik - psik ".Bardzo lubię taką funkcję gdyż jesteśmy wstanie kontrolować ilość płynu.
Ja płyn używałam do całej łazienki np: wanna czy pralka.
Balsam bardzo dobrze się " rozpuszcza " po danej powierzchni.
To jest bardziej płyn niż balsam ale to nie ma dla mnie znaczenia,gdyż płyn bardzo dobrze myję,nie pozostawia zacieków.Ma do tego ładny zapach,taki delikatny kwiatowy.
Nie zauważyłam żeby płyn uczulał,więc dodatkowy plus.
Fajnie się nim myje,łatwo i przyjemnie :)






Ja polecam w 100 % :)

A wy znacie ? Czego używacie do sprzątania łazienki ?? 

Dziękuje firmie za zaufanie ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz