niedziela, grudnia 17, 2017

Kielce - Kiermasz Świąteczny w Dworku Laszczyków / Jarmark Bożonarodzeniowy w Kielcach / Papugarnia Ara

Kielce - Kiermasz Świąteczny w Dworku Laszczyków / Jarmark Bożonarodzeniowy w Kielcach / Papugarnia Ara 










Hej Moje Słoneczka ! ;-* 

Dziś mini krótki post o dzisiejszej niedzieli ;-) 

Te laseczki które śledzą mnie na IG wiedzą że dziś byłam w Kielcach.
Była to moja już 4 albo 5 wizyta w tym mieście ;)




 Lubie Kielce są takie inne niż inne miasta,ale tym razem się mega rozczarowałam :( Kielce takie duże ładne miasto a targi na rynku beznadziejne..:( 
Mało stoisk prawie zero ludzi nie było co zjeść ani co wypić.
Także trochu lipa :(

 A że jeżdżę na różne targi w różnych miastach tych większych i tych mniejszych to myślałam że będzie  " WOW " ale było mega rozczarowanie ;( ehh ..Szkoda ..
Na rynku jedynie co my zakupili to dwa serki z żurawina. Jeden 2 zł.








Na miejscu w dworku był drugi kiermasz tam było trochu lepiej.Co prawda nic nie kupiłam i nic nie wypiłam,zjadłam ale za darmo mogłam odwiedzić muzeum.








Muzeum wsi Kieleckiej wystawa była o kulturze Łemkowskiej.
Normalnie kosztuje 5 zł bilet cały.














Potem udaliśmy się do Galerii Handlowej KORONA tradycyjnie do azjatyckiej kuchni na kurczaka :) 13 zł porcja :) 
Plus kawa po 3 zł .







Jedzenie jak zawsze bardzo dobre :) 
Polecamy ! W Rzeszowie też mają swój punkt w galerii handlowej Milenium .








Potem udaliśmy się na spacer a następnie po raz drugi odwiedziliśmy Kielecką Papu-garnie Arę :) Tą papugarnie uwielbiam !





 Ptaki są mega mega przyjazne.
Nie gryzą są kochane i mega słodkie :)
Plus za wiedzę i zaangażowanie pracowniku w to co robią  ! :) 15 zł bilet cały brak limitu ! A Teodor Ara jest cudowny ! :) < zakochana > :D 








Koło 20 byliśmy już w domu :)

Jak zawsze wycieczka udana ;) ładna pogoda,ciepło,słoneczko było ;-) 
Kasy poszło ok 100 plus 100 zł na paliwo :) 
Minus tylko za targi ;( ehh....

A jak wasz weekend minął  ?? :)
Ja mykam spać :-)

Dobranoc ! :* 

Buziaki wysyłam !! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz