wtorek, lipca 11, 2017

08.07.2017 - Weekend część 1 :D Rzeszów / Sandomierz / Grębów - KONCERT DODY !!!



08.07.2017  - Weekend  część 1 :D Rzeszów / Sandomierz / Grębów 
KONCERT DODY !!! 







Hej moje Słoneczka :*:*  

Dziś przychodzę do Was z opisem mojego szalonego weekendu tzn dziś będzie część 1 ( sobota ) a jutro część 2 ( niedziela ).Posty będą krótkie ale będzie dużo zdjęć a nie chce by blog się zacinał podczas oglądania.


Jak wiecie z mężem jesteśmy szaloną parą i uwielbiamy wycieczki a szczególnie objazdowe.
Tym razem było podobnie.

Wybraliśmy się rano do Rzeszowa ( załatwić jedną rodzinną sprawę ) .

Następnie udaliśmy się do Galerii Millenium Hall w Rzeszowie
 na obiad do restauracji Azjatyckiej.
Obiad bardzo dobry,mega porcja i cena też ok bo 16 zł.A było tak tego dużo że ledwo my dojedli.
Następnie nie mieliśmy planów co robić w Rzeszowie więc udaliśmy się do Sandomierza.Po drodze zatrzymując się nad zalewem :)

Byliśmy tam tamtego roku ( Sandomierz link )
wiec co nieco my wcześniej zwiedzili,więc tym razem udaliśmy się do Muzeum Sandomierskiego ( 15 zł bilet od osoby ) trochu dużo jak za zwiedzanie ok 40 min.
W środku średnie wystawy.
Ale najgorsze nie było to Muzeum.

Po wyjściu z muzeum mój mąż zakupił mi standardowo magnes na lodówkę za 10 zł.
Potem poszliśmy na rynek na kiermasz 😎 Niestety...Grzańców nie mieli :-( 

Następnie udaliśmy się do naszej ulubionej restauracji na pierogi ( zlepieńce ) .
Są to 3 różne pierogi ( tzn farsz ) z sosem czosnkowym.Cena takiego " zestawu " 16 zł.
Ale dobre bo to pierogi z pieca 😎 
Polecamy ! 
Po spacerze,kolacji trochu nam się już nudziło.
Więc szybka obczajka co dzieje się obok w miejscowościach.
I znalazłam w Grębowie koncert Dody.!
A że ja ją uwielbiam to się bardzo ucieszyłam.
Grębów to malutkie miasteczko znajdujące się koło Tarnobrzegu.Dojechaliśmy na 18/3o i akurat zaczął się koncert Polskich " bitelsów " czyli zespół .......

The Postman***POLSCY BEATLESI***oficjalna strona zespołu



Niestety chłopaki kiepsko śpiewali na tyle ze pod sceną były raptem z 10 osób.
O 20 wbiłam się pod scene i stałam tam do samego końca koncertu DODY
 ( a ona miała koncert o 21 ).

21/10 zaczęło się wszystko.Show na mega super poziomie.
Doda niesamowita.


Uwierzcie mi od dziecka jeżdżę na różne koncerty widziałam na żywo już z polowe show biznesu ale tylko Doda dała tyle czadu.
Po koncercie ( ponad 1,5 h trwał ) można było zakupić gadżet z jej wizerunkiem albo zespołu Virgin.

Mój Skarb kochany sprezentował mi koszulkę Virgin czarną za 60 zł .
A potem osobiście mi ją Doda podpisała.Miałam okazje być po raz pierwszy na jej koncercie ale wiem że nie ostatni.

Także widziałam już Dodę 2 x na żywo mam 2 autografy i jestem mega szczęśliwa !! 
Polecam Wam koncert Dody.

Wiem niektórzy jej nie lubią ale nikt nie powie że ona śpiewać nie potrafi.
Śpiewa rewelacyjnie,robi mega show i jest mega nastawiona na kontakt z publicznością.

Machała wysyła buziaki serduszka itp.
Nawet mi rękę podała jak zeszła pod scene by być bliżej fanów 
Dobra kończę bo o Dodzie bym mogła pisać godzinami.
Jestem jej fanką odkąd ja w Barze Polsatu zobaczyłam.
Ogólnie po 1 w nocy byliśmy w domu.
Wycieczka super.
Trochu kasy poszło ale ...ważniejsze są wspomnienia.
Teraz trochu fotek a jutro Wam napiszę o niedzieli 😎 


Buziaki !!! :*:*


Pozdrawiam Ewelina






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz