piątek, lipca 28, 2017

Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE | Kosmetyki naturalne









Hejjj Mojeee Słoneczka Kochane !!! <3


Dziś przychodzę do Was z recenzją serum do głowy które dostałam od firmy





w ramach współpracy.


Serum znajduję się w małej ładnej buteleczce z ładną i miłą dla oka grafiką.
Serum posiada pipetkę która ułatwia nam używania produktu.

Ogólnie nie mam problemu z swędzeniem skory czy łupieżem ale chciałam zobaczyć czy działa też inaczej.

A więc tak serum używałam przez okres 3 tygodni ( włosy myję co 2 dzień )
Według producenta serum można zostawiać na włosach ok 30 min lub dłużej.
Ja trzymałam ok 1,5 h.





Nakładałam na skórę głowy 2 pipetki ( tak radzi producent ).
Dobrze się rozprowadzał po głowie.Nie plątał włosów ani nic w tym stylu.

Po tych 1,5 zmywałam wodą a następnie myłam normalnie włosy szamponem.
Z myciem serum z głowy / włosów nie miałam problemu .
Nie było żadnych tłustych warstw czy coś takiego.




Po ok 3 tygodniach mogę stwierdzić że serum jest wygodne w użyciu,dobrze się rozprowadza,w miarę ładnie pachnie ( owocowo ).

Moja skóra stała się bardziej odżywiona,zauważył że moje włosy u nasady stały się bardziej odżywione.Jest ich jakby więcej.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z serum.



Fajne,wydajne i widać efekty.
Tylko cena wysoka ....Od 60 zł do nawet 1oo zł.Ale z drugiej strony serum starczy spokojnie na 2/3 miesiące .

Jedno jest pewno kupie go.

Polecam ;) 




Kilka słów o produkcie ( producent ) :

Opis producenta

Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 to pierwszy w Polsce polski produkt kosmetyczny do oczyszczania skóry głowy charakteryzujący się najwyższą jakością naturalnych składników, dodatkiem olejku z czarnej porzeczki i potwierdzoną skutecznością. To kosmetyk trychologiczny do stosowania zarówno profilaktycznego, jak i wspomagającego przy leczeniu poważnych dolegliwości skóry głowy.



Znacie ? 
Jak u Was się sprawdził ?

Dziękuje firmie za zaufanie i możliwość testowania fajnego produktu ;)

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz