Szukaj na tym blogu

Google

POMAGAMY !!!

23 lipca 2017

Perfumy Vabun Sport - Recenzja :)


Perfumy Vabun Sport











Hej Moje Robaczki Kochane !! <3 

Dziś Wam napisze kilka słów o zestawie Sport od firmy 



Dostałam 2 zestawy dziś będzie o zestawie SPORT.




Może zacznę od tego ze mam wersje męską więc testerem był mój mąż Paweł <3 

Moją ( Jego ) recenzje zacznę od żelu pod prysznic 

Żel znajduję się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml.
Cena jego to 12 zł.

Buteleczka jest prześwitująca więc widać ile żelu zostało.
Na butelce jest jak dla mnie fajna modna grafika.
Ale taka nie wydziwiana a jednak miła dla oka taka z pazurem ;)

A więc tak żel według mojego Pawełka ładnie pachnie - delikatnie 
( zapach utrzymuje się po  prysznicu ok 3/4 h na skórze ).

Żel jest bezbarwny,łatwo i delikatnie się go rozprowadza po skórze.
Jak dla mnie ( moim zdaniem ) mało się pieni ( słabo ) a znów dla mojego męża to ze słabo się pieni jest dużym plusem ( mój woli minimalizm ).

Skóra po myciu żelem jest odżywiona,lekko nawilżona,zadbana,delikatnie pachnie.
Dużym plusem jest też to że żel nie uczula 
( nie wywołuje podrażnień,swędzenia,wyprysków )

Jest też plus dla niego za to że nie wysusza skóry tylko ja lekko nawilża.
Żel jest wydajny i dość tani jak na tak dobry produkt.
Mój mąż jest zadowolony ;) 
A jeśli on jest zadowolony to ja też ;) 

Polecamy !! 

Warto kupić i przekonać się na własnej skórze.

Kilka słów dodatkowych :

 "  Żel pod prysznic dla mężczyzn
przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała, o zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. Zawarte w nim składniki dodają energii i charakteru, do stosowania w domu i poza nim, np. po zajęciach na siłowni. Bardzo trwały, elegancki, utrzymuje się na skórze kilka godzin.
Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze.
Pojemność: 250 ml. "


Teraz przejdźmy do wody perfumowanej tez wersji SPORT !!

Woda znajduje się w prześwitującej butelce.
Jej grafiką jest " ciało Radosława Majdana - tatuaże ) 
Jest jest to opakowanie miłe dla oka pań :P haha ;) 
( podobna grafika jest na żelu ) 

A tak na serio perfum ( woda ) jak każdy perfum jest na "psik - psik " 
Wystarczą 2/3 psiknięcia a zapach rozchodzi się po całym pomieszczeniu.

Jeśli chodzi o zapach to jest bardzo delikatny moim zdaniem podkreślający męskość faceta w delikatny sposób.Jak dla mnie zapach jest zmysłowy .

Co mi przypomina ?Hm mój stwierdził ze pachnie trochu jak pieczone jabłko z kardamonem.A mi znów pachnie ...
No właśnie nie mogę tego określić.W każdym razie podoba mi się ! 

Na skórze utrzymuję się ok 6 h bez poprawek a na ubraniach nawet do  2 dni ;)
Polecam :) A czymkolwiek cena 89 zł jak dla nas za duża. 

( chyba chcemy by perfumy dłużej nam " towarzyszyły  " )

Kilka słów o wodzie :

Woda perfumowana.

Vabun Sport to zapach zadziorny z nutą tajemniczości. Kusi zmysły, dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. Przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Energetyczny, kuszący zmysły.

Pojemność: 100 ml.

Małe podsumowanie.



Żel plus woda to cena kompletu 101 zł - jak kupujemy osobno 
Bo gdy weźmiemy zestaw to 94 zł ;) 

Ogólnie polecamy wersje Sport ;)

Myślimy że możemy polecić produkty na prezent dla ukochanej osoby ;)

Pozdrawiamy Ewelina & Paweł ;)