poniedziałek, lipca 17, 2017

NIVEA® Care Lekki Krem - Recenzja Wygranej w Konkursie :)







NIVEA® Care Lekki Krem

NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy






Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 

Ostatnio nie ma mnie na blogu ale praca,dom itp pochłaniają dużo czasu.A szczególnie praca trzeba odrobić ostatnie wypady - wakacje.

Ale obiecuje ze w zimie wszystko nad robię z blogiem moim jak i oczywiście waszym.
Mam nadzieje że mnie rozumiecie i wybaczycie mi ;)<3 

I dziś nie będzie zdjęć bo piszę z laptopa a zdjęcia mam na kompie który się naprawia ;( Jak tylko wróci do mnie to uzupełnię zdjęcia ! :) 

Dziś przychodzę do Was moje Słońca z kremem który wygrałam w konkursie NIVE'A na stronie producenta.


NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy




Rzadko udaje mi się coś wygrać dlatego jestem szczęśliwa że tym razem mi się udało.
Jak wiecie do 30 stki brakuje mi tylko 3 lata....
Także pierwsze lekkie zmarszczki już się pojawiają na mojej twarzy. :-(
No cóż czasu nie cofnę ale mogę sobie go lekko " zatrzymać ".
Krem który testowałam idealnie pasuje do pory roku.
Krem znajduje się w małym ładnym opakowaniu " słoiczku " z przyjemną szatą graficzną.Gdzie znajduję się wszystko co potrzebne do testowania produktu czyli nazwa,skład,sposób użycia itp.
Krem jest bardzo lekki.Delikatnie pachnie ( podobnie do kremu nivea tego standardowego ) .Więc jak dla mnie jest bardzo pozytywny zapach bo kojarzy mi się z dzieciństwem ( produkty NIVEA w moim domu są odkąd pamiętam )

Krem po nałożeniu na twarz dobrze się wchłania,nie zostawia tłustej warstwy na skórze.
Moja skóra po kremie jest dobrze nawilżona.
Ogólnie zauważyłam ze twarz po używaniu kremu jest bardziej napięta,nawilżona,gładsza  a jeśli chodzi o zmarszczki to widać lekką poprawę.
Jestem bardzo zadowolona z kremu.
Daje mu 3 x TAK ! 
Ja go polecam z czystym sumieniem.

Kilka dodatkowych informacji :

Przeciwzmarszczkowy to nowy krem do twarzy przeznaczony do każdego typu cery. Stworzony z myślą o tym, by dzięki cennej Witaminie E oraz Filtrom UV chronić skórę i dbać o utrzymanie jej młodego wyglądu na dłużej, każdego dnia! Formuła kremu dodatkowo zawiera innowacyjne, oczekujące na patent hydrowoski, które błyskawicznie rozpuszczają się po kontakcie ze skórą. Zatopione w lekkim kremie, zapewniają intensywne nawilżenie i odżywienie, bez uczucia lepkości.
•Zachowuje młody wygląd cery
•Głęboko odżywia
•Szybko się wchłania



TWOJA TWARZ W DOBRYCH RĘKACH
NIVEA CARE LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY
pielęgnacja twarzy

  • Wszystkie typy skóry
  • Przeciw starzeniu się
  • Nawilżanie
  • Odżywczy
  • Szybko się wchłaniający
LISTA SKŁADNIKÓW
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Methyl Benzoate, Parfum



Dziękuje NIVEA za nagrodę ! 

Znacie ? Jak tak to jak u Was siw sprawdza ? 
Buziaki !!!! <3<3 

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz