piątek, lipca 28, 2017

Recenzja Produktu Wygranego u Magdy ! :* Joko, Cashmere Finish (Podkład matująco-kryjący)



Joko, Cashmere Finish (Podkład matująco-kryjący) 








Hej Moje Słoneczka ;-*

Dziś przychodzę do Was z wpisem na temat fluidu który dostałam jakiś czas w rozdaniu u  Madzi :* 


Fluid znajduje się w pięknej małej kwadratowej buteleczce,która dodatkowo jest jakby " zadymiona " - ładnie się prezentuje ( dobry pomysł na prezent ) 
Fluid posiada pompkę co jest dodatkowym plusem
.Pompka się nie zacina nie blokuje.

Dzięki pompce łatwo wybrać fluid i co najważniejsze możemy kontrolować ilość.
Ja fluid dawałam na gąbeczkę i gąbeczko rozprowadzałam po twarzy.
Dobrze się rozprowadzał,nie dawał efektu maski.

Po kilku godzinach dobrze dalej się " prezentował " na mojej twarzy.
Nie zauważyłam żeby się rolował czy spływał.

Dobrze się komponował z kolorem mojej cery.Trzymał się dość ładnie ok 6 h 
( bez poprawek )

Jeśli chodzi o zmywanie go z twarzy to bez problemu.
Ogólnie użyłam go ok 10 razy ( mało się maluje - szczególnie w lecie ) 
ale nie zatyka mi porów ,nie uczulał i nie przyczyniał się do powstawania żadnych efektów ubocznych typu wyprysków.

Jestem zadowolona ;) 

Kilka słów o nim :

Joko Cashmere Finish Podkład Matująco Kryjący

Zapewnia efekt mocnego, długotrwałego krycia i zmatowienia skóry, bez efektu maski
idealnie się rozprowadza
doskonale stapia ze skórą.
chroni skórę przed wolnymi rodnikami oraz czynnikami zewnętrznymi
nawilża i odżywia skórę
zapewnia uczucie komfortu i efektu świeżości





Madziu dziękuje za wygraną ;) 

Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz