sobota, sierpnia 06, 2016

Kuracja przyśpieszająca wzrost i zapobiegająca wypadaniu włosów - Marka Dermofuture


Kuracja przyśpieszająca wzrost i zapobiegająca wypadaniu włosów 

Marka Dermofuture 


Hej słonka :*

 Dziś przychodzę do Was z odżywką :) 

Oprócz tej odżywki mam jeszcze szampon i tabletki :) 

Kuracja trwa 30 dni :)

 Na początku szczerze mówiąc nie wierzyłam w cud tych produktów ..ale sobie pomyślałam a co mi zależy mogę spróbować...codziennie przez 30 dni  raz dziennie jadłam 1 tabletkę ...Włosy myłam co 2 - 3 dzień...i tak przez miesiąc ....no i co mogę powiedzieć ? 


czy włosy są dłuższe ?


 Czy szybciej rosną ? 


Hmm chyba nie...ale na pewno są mocniejsze bardziej lśniące wyglądają na zdrowsze końcówki mam mniej rozdwojone ...Ja uważam że może kuracja 3 miesięczna dała by jakiś lepszy efekt



Czy wrócę do takiego zestawu ?





 Szczerze może kiedyś ....kto wie ...


Na razie mam szampon z firmy Ziaja i jest mi z nim dobrze ;) 


A wy znacie tą firmę ? te produkty ? 


jak tak to jak u Was się sprawdzają ?? 


Od producenta:

STOSOWANA REGULARNIE PRZYSPIESZA WZROST I ZAPOBIEGA WYPADANIU WŁOSÓW
Z kompleksem rapidityNEW-5His przyspieszającym wzrost włosa
PRZYSPIESZA WZROST WŁOSÓW
POBUDZA PRACĘ CEBULEK WŁOSOWYCH
Kuracja przeciw wypadaniu włosów DF5 women to specjalistyczny innowacyjny preparat do włosów osłabionych, zniszczonych i wypadających. Specjalnie opracowana receptura nowej generacji łączy w sobie kompleks składników aktywnych rapidityNEW-5His przyspieszającym wzrost włosa, zapewniający wielopoziomowe działanie i eliminujący główne przyczyny wypadania włosów. Kuracja zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Pobudza włosy do wzrostu i dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie są znacznie wzmocnione.

– odżywia cebulki włosowe i przyspiesza ich wzrost

– sprawia, że włosy są mocniejsze i grubsze, przez co zwiększa się ich objętość

– skutecznie hamuje wypadanie włosów
– dzięki wzmocnieniu cebulek włosa silniej je Azakotwicza
– dotlenia skórę głowy oraz odżywia i nawilża włosy
Pierwsze efekty zauważalne przy regularnym stosowaniu już po miesiącu.

Cena odżywki ok 20 zł 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz