niedziela, sierpnia 07, 2016

Fa Sport Double Power Sporty Fresh Dezodorant w kulce 50 ml

Fa Sport Double Power Sporty Fresh Dezodorant w kulce 50 ml






Hej słonka :)
 Za oknem 30 stopni...albo  więcej...więc pasuję mieć pod ręką coś co nam przyniesie ulgę :) ale jak wiecie nie wszystkie antyperspiranty spełniają nasze marzenia o suchej i pachnącej skórze a jednocześnie nie brudzącej odzieży...

Chyba każda z nas zna białe i żółte plamy pod pachami...

I tak szukałam szukałam testowałam to i owo...i w końcu znalazłam....tego jedynego o imieniu FA :D


 Do tego w ładnym opakowaniu w fajnej cenie i do tego idealnego ..idealnie się łączy z odzieżą....Ah dobrana z nich para :)

Jestem bardzo zadowolona :) ładnie i długo pachnie 
nie pozostawia śladów...Cena ok 10 zł ..


Starcza na miesiąc testowania :) Dla mnie jest idealny :)


A Wy czego używacie ?? 



Linia Fa Sport Double Power chroni ciało sportowca zarówno w czasie ćwiczeń jak i po wysiłku fizycznym. Pielęgnacja ciała rozpoczyna się od wyboru skutecznego dezodorantu -takiego jak Fa Sport Double Power, który zapewnia 72 - godzinną podwójną ochronę - przed potem i nieprzyjemnym zapachem. 
Działanie dezodorantów Fa oparte jest na unikalnej technologii. Kapsułki Duo Micro1 redukują wilgoć i jednocześnie zapobiegają rozwojowi bakterii odpowiedzialnych za przykry zapach. 

Skład: Cyclomethinone. Aluminum. Chlorohydrate. PPG-14 Butyl Ether.Stearyl Alcohol. Cocoglycerides. Talc. Ceteareth-30. Hydrogenated Castor Oil. Parfum. 2-Benzylheptanol. Potassium Alum. Benzyl Alcohol. Citronellol. Menthol. Amy Cinnamal. Heliotropine. Geraniol. Silica. Phenoxyethanol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz