wtorek, sierpnia 23, 2016

Kolejka Elka Park Śląski / Śląskie Wesołe Miasteczko / Śląski Ogród Zoologiczny

Chorzów (1922–1934 Królewska Huta; niem. do 1922 Königshütte, 1939–1945 Königshütte O.S.; czes. Chořov[2], też Králova Huť[3]) – miasto na prawach powiatu w południowej Polsce, w województwie śląskim, położone na Górnym Śląsku, w centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego (GOP), lokalny ośrodek gospodarczy oraz kulturalny.


Przez miasto przepływa rzeka Rawa.




Hej Słonka :* 


Dziś przychodzę do Was z szybkim postem na temat ostatniego mojego rodzinnego wypadu ;) a post szybki bo  mam urlop i szykuje się na jutrzejszą wycieczkę na naszą polską pustynie :) ale wróćmy do tematu CHORZÓW !! :) 


 W piątek 19 sierpnia o 4/30 wyruszyłam z mężem i młodymi do Chorzowa podróż trwała ok 3/30 h gdyż nie jechaliśmy przez autostradę dlatego że nie będę płacić z bramki w końcu kupuje paliwo to gdzie ta akcyza na drogi ?? wiec w Krakowie odbiliśmy na Skawinę i pomalutku dojechaliśmy do celu :)

O 8/30 weszliśmy na teren Parku Śląskiego a o 9 do ZOO..


no parę minut po 9 bo kasjerka się nie mogła ogarnąć 


Cennik : 




W Chorzowie byłam w 2011 roku i po 5 latach wróciłam i w ZOO byłam miło zaskoczona dużo się zmieniło dużo nowych zwierząt zadbane zoo ładne czysto :)

Fajny klimat dobre jedzenie wc czysto w zoo wszystko ładnie opisane wiadomo gdzie jakie się zwierzątko znajduje :)
















O 12/30 poszliśmy na kolejkę Elkę ( Cennik ) 










Pojechaliśmy w 2 strony :)

Pozytywne wrażenia ładne widoki cena ok można odpocząć i nabrać siły na wesołe miasteczko 

Koło godziny 14 weszliśmy na teren Wesołego Miasteczka tam też zmiany widać od razu po wejściu 

Nowa atrakcja najbardziej oblegana...











My zanim my się tam dostali to była godzina ok 20 :)


 Mój mąż jak zawszę zakupił szalone zdjęcie ( cena 12 zł )  ale to na końcu proszę go nie komentować :D 

 ja nalezę do osób które uwielbia wesołe ale jak jest stromy spadł to panikuje :D haha :) 


Cena 49 zł za cały dzień...


Wszystkie atrakcję otwarte ale co z tego jak na 4 w ogóle nie było ludzi a żeby puścili maszyny musi być minimum 4 osoby :( 


ale jakoś się udało " zaliczyć " atrakcje :)  





W wesołym czysto opisane alejki tylko wc zostawia dużo do życzenia ale ok zawszę musi być jakiś minus :( 


Co mogę jeszcze powiedzieć ?


 Na pewno plus jest taki że Chorzów wykupił właściciel Tatralandi a że na Słowacji w Tatralandii byłam widziałam jak tam mają i byłam zachwycona wierze że wesołe miasteczko stanie na nogi nabierze kolorów nowych atrakcji i będzie to miejsce nr jeden :) 
Koło 21 wyszliśmy z Chorzowa i na 24/30 byliśmy w domku :)
Ogólnie wypadł do Chorzowa polecam :)



cena wycieczki za 4 osoby na 3 atrakcję to ok 800 zł ale warto !! 

A Wam jak miła końcówka Wakacji ??

Byliście w Chorzowie ?? jakie wasze są opinie ??  

a teraz foteczka :) Nie komentujemy :D Hahah :) 





 To ta kolejka ( nowa atrakcja ) 






Ostrzegam zostajemy cali mokrzy :) więc co cenniejsze proponuje zostawić :D albo palatynkę ubrać :D

 My byli w ostatni rzędzie i ja byłam po środku na szczęście wyszłam z tego prawie sucha ale Ci co są na przodzie to uuuu :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz