czwartek, sierpnia 18, 2016

ANIDA krem do rąk i paznokci z olejkiem arganowym.

ANIDA krem do rąk i paznokci z olejkiem arganowym.





Hej Laseczki :*


 Dziś post szybki gdyż praca pakowanie i jutro o 3 w nocy wyjazd na moją wyczekaną wycieczkę ...więc wszystko na wariackich papierach...
ale co tam co ma być to będzie jestem dobrej myśli :D 

Dobra ale wróćmy do kremu który sprawił że nawet polubiłam być naczynia :D haha normalnie jest cudowny to że wydajny to że dba o moje dłonie i pazurki to jeszcze długo pachnie i jest taki mój  ideał w małej tubce więc wszędzie można mieć go pod ręką :D 





Krem dzięki zawartości cennych składników ma właściwości odżywczo rewitalizujące. Olej arganowy, masło shea, witamina E zapobiegają procesowi starzenia  skóry, wysuszaniu, utracie  elastyczności i sprężystości naskórka. Prowitamina B 5, gliceryna, naturalna betaina i mocznik intensywnie nawilżają, jednocześnie łagodząc podrażnienia. Keratyna roślinna odbudowuje  i wzmacnia paznokcie. Szczególnie polecany do zniszczonych dłoni i słabych paznokci, wymagających intensywnej pielęgnacji.  




Wskazania: skóra przesuszona i odwodniona.

Sposób użycia: wcierać w skórę rąk i paznokcie kilka razy dziennie. Na noc nałożyć grubszą warstwę i pozostawić do wchłonięcia.

Składniki aktywne: olej arganowy, masło shea, witamina E, prowitamina B 5, gliceryna, naturalna betaina i mocznik, keratyna.

Przebadany dermatologicznie.
Bez alergenów.

Jestem zadowolona :) Tubka starcza na około 2 miesięcy codziennie używany ok 3 - 4 razy dziennie :) 

Znacie ?? 

Ja polecam cena ok 5 zł :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz