poniedziałek, stycznia 30, 2023

Sklep - Młynomag / PODZIĘKOWANIE / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

                                                   Sklep - Młynomag







Hej Moje Myszki ;)

Dziś szybki post bo jest to post po dziękujący dla firmy MŁYNOMAG która podarowała nam swoje mąki. Dla każdej z dziewczyn wyszło aż po 7 kg mąki ! ( bo było nas 5 dziewczyn a nie 7 )  
Mąka firmy MŁYNOMAG jest mi dobrze znana bo już miałam okazje z firmą współpracować przy poprzednim spotkaniu blogerek .

Tu możecie poczytać poprzednie recenzje : EVI MĄKA 

5 kg to są różne mąki po 1 kg a 2 kg mąki mi się powtarzają .
Nie mam zdjęcia mąki bo pochowałam , bo jak wiecie małe mieszkanie a paczek było 50 na spotkanie firm więc musiałam wszystko chować . 
Ale jak tylko wezmę się za gotowanie z mąką firmy MŁYNOMAG to Wam wrzucę też przepisy na IG oraz na bloga :) 


Zapraszam na IG jak tylko wyczaruje coś dobrego z mąką firmy MŁYNOMAG to Wam pokaże 


Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie ! 

Smak Warmii i Mazur

Wyjątkowe rzeczy pochodzą z wyjątkowych miejsc: mąka z Młynomagu to jeden z wyróżnionych produktów regionalnych Warmii i Mazur. Jesteśmy z tego bardzo dumni.



600 lat doskonałości

To prawdopodobnie najstarsza
lokalizacja młyna w Polsce.
Mielono tu ziarno jeszcze
przed bitwą pod Grunwaldem!


Mąka, po prostu

Od początku mamy własny przepis na jakość — niczego nie komplikować.
Niby jasne, a coraz rzadziej spotykane.
To czyni nasze produkty wyjątkowe 


------------------

/ PODZIĘKOWANIE / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz