wtorek, stycznia 24, 2023

https://www.bebiocosmetiqs.pl/ - REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

MULTI-PEPTYDOWA KURACJA WYGŁADZAJĄCA włosy suche i zniszczone




Cześć Moje Słoneczka Kochane :) 

Wiem , że lecę z recenzją za recenzją i czasem nawet po 3 - 4 posty się pojawiają ale mam do opisania aż 70 firm a każda z firm czeka na recenzję . Plan mam że do kwietnia skończę pisać wszystkie recenzję .

Dziś będzie o 2 produktach które wylicytowałam na spotkaniu blogerek .

  Produkty dostaliśmy w ramach prezentu 

( w sensie były to prezenty na licytacje )  od firmy 

MULTI-PEPTYDOWA KURACJA WYGŁADZAJĄCA włosy suche i zniszczone

W ten zestaw udało mi się wylicytować szampon i odżywkę .



Was zapraszam na stronę firmy 




=============

REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT 


BEBIO

szampon do włosów suchych i zniszczonych, 300 ml

Szampon znajduję się w pięknym różowym opakowaniu , jest bardzo wydajny , świetnie radzi sobie z pozostałościami np po oleju . Szampon jest naturalny , super się pieni , dobrze zmywa . Po szamponie nie mam żadnych skutków ubocznych , nic mnie nie swędzi oraz nie mam łupieżu ( czasem się zdarza jak zmieniam szampon ) A tu wszystko było ok , nawet miałam wrażenie że szampon mi pomaga kojąco na głowię . Pachnie mi trochu roślinnie ,trochu jak aloes ,  taki przyjemny zapach . Włosy są po szamponie wygładzone , są lśniące , dobrze się rozczesują 

Naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych beBIO z keratyną roślinną i bio-peptydami zawiera 99 % składników pochodzenia naturalnego. Keratyna roślinna oraz bio-peptydy sprawiają, że włosy stają się zregenerowane, elastyczne i ultra gładkie. Dzięki wzbogaceniu składu o aloes, szampon działa nawilżająco, kojąco, regenerująco oraz dodaje zdrowego, naturalnego blasku. Minerały z soli morskiej wspierają prawidłowe funkcjonowanie skóry głowy i włosów.

SKŁAD - Aqua,Sodium Coco-Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Glycerin,Aloe Barbadensis Leaf Juice,Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract,Citrus Junos Fruit Extract,Hydrolyzed Corn Protein,Hydrolyzed Wheat Protein,Hydrolyzed Soy Protein,Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate,Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Maris Sal (Sea Salt),Citric Acid,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,1,2-Hexanediol,Butylene Glycol,Caprylyl Glycol,Parfum,Citronel,Hexyl Cinnamal,Linalool


BEBIO

nawilżająca odżywka do włosów suchych i zniszczonych, 200 ml


Odżywka jest wydajna , ma piękny zapach ( taki jak szampon ) Ma skład który składa się aż z 99 % naturalnych składników . Dobrze się ją nakłada na włosy oraz dobrze spłukuję . Odżywka dobrze wygładziła moje włosy , szczególnie brzydkie końcówki . Zauważyłam też że włosy są lśniące , sypkie , łatwo je rozczesać . Na włosach zostaje też piękny świeży zapach . 

Naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego.

Keratyna roślinna oraz bio-peptydy wypełniają ubytki w strukturze włosa oraz sprawiają, że włosy stają się maksymalnie lśniące, elastyczne i ultra gładkie.

Olej sojowy odbudowuje strukturę włosa i odżywia. Dodatek aloesu sprawia, że odżywka działa silnie nawilżająco oraz wygładza.

Sposób użycia: nanieś niewielką ilość odżywki na mokre, umyte włosy, następnie spłucz. Najlepszy efekt uzyskasz gdy przed użyciem odżywki umyjesz włosy szamponem z tej samej serii.

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glycine Soja Oil, Citrus Junos Fruit Extract, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Octyldodecanol, Cetrimonium, Chloride, Propanediol, Xanthan Gum, Ceteareth-20, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sorbitan Caprylate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool.

PODSUMOWNIE :

Także oby dwa produkty się świetnie u mnie sprawdziły . Włosy są gładsze , nawilżone i pięknie pachną . Do tego widać efekt kuracji . Włosy są mocniejsze i zdecydowanie w lepszej kondycji niż były przed . Jestem zadowolona z tego zestawu. Chętnie dokupię inne produkty . 
Aqua,Cetearyl Alcohol,Glycerin,Glycine Soja Oil,Citrus Junos Fruit Extract,Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract,Aloe Barbadensis Leaf Juice,Hydrolyzed Corn Protein,Hydrolyzed Wheat Protein,Hydrolyzed Soy Protein,Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate,Octyldodecanol,Cetrimonium Chloride,Propanediol,Xanthan Gum,Ceteareth-20,Citric Acid,Sodium Hydroxide,Sorbitan Caprylate,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,1,2-Hexanediol,Butylene Glycol,Caprylyl Glycol,Benzoic Acid,Parfum,Citronellol,Hexyl Cinnamal,Linalool

Zestaw szampon plus odżywka  super się u mnie sprawdził , dobrze wygładził moje włosy , nie podrażnia mi skóry głowy. Włosy po myciu są lekkie , sypkie i łatwo je rozczesać .Dokupię do kompletu jeszcze olejek ! Bo warto  !
Dziękuje firmie https://www.bebiocosmetiqs.pl/ za wsparcie i za podarowanie prezentów na spotkanie blogerek .

Was zapraszam na stronę firmy 




=============

REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT 

1 komentarz: