poniedziałek, stycznia 23, 2023

Fajny Prezent na Walentynki - Bransoletki - Plener - Kryształ Górski - bransoletka minimalistyczna / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK


Kryształ Górski - bransoletka minimalistyczna







Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z przepiękną ręcznie robioną bransoletką od firmy 

                      PLENER 

Firma wsparła mnie oraz Monikę ! Więc miałyśmy dubel firmy . Więc mam bransoletkę na czarnym i na różowym sznureczku plus inną jeszcze którą wylicytowałam ! Po trupach do celu ale się udało ! 




Firma podratowała dla każdej z nas przepiękne bransoletki ręcznie robione taką samą dla każdej z dziewczyn  , plus jedną na licytacje ( taką inną )  a że nas było 5 dziewczyn to do licytacji było aż 2 bransoletki . 
Ja wylicytowałam to samą bo chciałam podarować ją szwagierce , które ostatnie pół roku były ciężkie ( pisałam na IG pochowaliśmy w rodzinie 24 latka ) i uważam że taka bransoletka jej pomoże duchowo i ją oczyści. Więc walczyłam o tą bransoletkę a tą główną co była na licytacje wylosowałam po ciężkich " bitwach " też ja ale łatwo nie było .A do tego warto dodać że Monika też miała tą firmę . I tam dostaliśmy bransoletki na czarnym sznureczku .A druga jest na różowym . Bransoletka jest na różowym sznureczku , z naturalnym pięknym kryształem górskim z pozłacanymi przekładkami. Bransoletka jest regulowana na sznureczku , więc łatwo ją założyć oraz ścignąć . Dla mnie super ! Po 2 miesiącach noszenia , jestem po wrażeniem. Po pierwsze bransoletka jest trwała ( nie zerwała się a noszą ja  cały czasy ) Sznureczek nadal jest ładny , czysty . Czy mnie oczyścił kamień ? Sama nie wiem , ja raczej jestem z  tych pozytywnych osób , które patrzą z pozywanie na świat ( chodź wiemy jak jest ... i co się dzieje ) Na pewno czyje większy spokój wewnętrzny , taki luz. Myślę że kupie inne bransoletki gdyż firmy PLENER ma ciekawe produkty . 


Ręcznie robiona bransoletka z naturalnymi kamieniami. Na środku znajduje się surowy Kryształ Górski - naturalnie zakończony szpicem z obu stron - inaczej zwany Diament z Herkimer. Ten mały Kryształek tworzy się miliony lat. Po jego bokach umieszczone zostały przekładki ze srebra. Posiada regulowaną wielkość, jest lekka i skromna. Idealna na co dzień. Nie trzeba jej ściągać do kąpieli ani do spania.

Bransoletka występuje w kilku wariantach. Do wyboru:

KOLOR SZNURKA:

  • czarny
  • szary
  • beżowy
  • brązowy
  • czerwony
  • zielony
  • khaki
  • liliowy
  • pudrowy różowy
  • granatowy

KOLOR PRZEKŁADEK:

  • złota (z pozłacanymi przekładkami)
  • srebrna (ze srebrnymi przekładkami)

ROZMIAR:

  • damska
  • dziecięca

KRYSZTAŁ  GÓRSKI - Najsilniejszy kamień oczyszczający. Przenika i ponownie porządkuje energię wewnątrz i wokół ciała. Jego oczyszczająca energia działa również na pomieszczenia, w których się znajduje. Neutralizuje niekorzystne i szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne. Usuwa toksyczne działanie negatywnych myśli i nakierowuje umysł na wyższe wibracje. W stanach medytacyjnych wzmacnia wizje i przekazy. Łączy z energią Ziemi i jej rytmem. Pomaga w skupieniu i ogniskowaniu się na celu. Potęguje działanie minerałów w pobliżu. W Kryształach Górskich zawarta jest geometria życia, pomagająca odnaleźć właściwą drogę wśród wielu ścieżek życiowych. Jest to potężny kamień uzdrawiający. Nazywany jest królem kamieni, dzięki swojej wszechstronnej energii.

Bransoletka jest zapakowana wraz z opisem Kamieni. 


A Wy lubcie takie produkty ?

Jeśli szukacie prezentu na Walentynki to zajrzyjcie koniecznie na stronę firmy , bo można tam zamówić nie tylko bransoletki dla kobiet czy dzieci ale też męskie wersje. A są  nie tylko bransoletki, ale też można zamówić łańcuszki , kolczyki czy też książki. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie , a uwierzcie jest w czym wybierać . Tym bardziej gdzie produkty przychodzą pięknie zapakowane ! Co robi dodatkowy wizualny efekt wow !


MAM DLA WAS KOD RABATOWY : 15PROCENT 

i jest to kod na - 15 % na zakupy w sklepie online ! 

LICYTACJA : 

A bransoletka którą wylicytowałam to bransoletka na 

Minerałka SERCA ma kolor brązowy sznureczka , na środku jest kryształ , a z boku są małe koraliki. Bardzo ładnie się prezentuję , sznureczek jest wytrzymały .Cena takiej bransoletki to koszt 99 zł .

Ręcznie robiona bransoletka z naturalnymi kamieniami. Na środku znajduje się surowy Kryształ Górski naturalnie zakończony z obydwu stron, zwany również Diamentem z Herkimer. Proces kształtowania takiego małego kamienia to miliony lat. Na bokach wpleciony został Rodonit, Granat i Kwarc Różowy. Kamienie dobrane są tak, aby wspierać serce, na wszystkich jego poziomach. Bransoletka posiada regulowaną wielkość, nosi się ją wygodnie. Nie trzeba jej ściągać do kąpieli ani do spania.

 Bransoletka występuje w dwóch wariantach:

  • Srebrna - na brązowym sznurku ze srebrnymi elementami - bestseller! :) 
  • Złota - na brązowym sznurku z pozłacanymi elementami.

Oferta dotyczy jednej losowo wybranej bransoletki. 

Bransoletka jest zapakowana wraz z opisem Kamieni. 

Naszyjnik do zestawu: KLIK 

KRYSZTAŁ  GÓRSKI - Najsilniejszy kamień oczyszczający. Przenika i ponownie porządkuje energię wewnątrz i wokół ciała. Łącząc nas z energią Ziemi i jej rytmem. Pomaga w skupieniu i ogniskowaniu się na celu. Wzmacnia myśli, które na niego kierujemy i potęguje działanie minerałów w pobliżu. 

GRANAT - Pomaga odrywać się od niezdrowych relacji, nałogów, depresji, starych przyzwyczajeń, przy uczuciu beznadziejności czy własnej bierności. Wzmacnia odwagę i wytrzymałość.

KWARC  RÓŻOWY - Okrzyknięty Kamieniem Miłości. Podtrzymuje energię serca na wszystkie sposoby. Łagodzi ból uczuciowy, leczy rany emocjonalne. Przynosi również ulgę fizycznym bólom. Pomaga w bezwarunkowej miłości do innych, ale też pomaga w pokochaniu siebie. Przynosi ciepło i ulgę. 

RODONIT - Kamień głęboko uspakajający i leczący duchowe i sercowe rany. Rodonit pomaga sercu się otworzyć, dzięki temu mamy większy wgłąb w nasz duchowy cel. Pomaga odkryć talenty duszy, rozwinąć się i czerpać więcej satysfakcji. 


Dziękuje firmie PLENER za zaufanie i za wsparcie spotkania blogerek.


STRONA PLENER 

FACEBOOK PLENER 

INSTARGAM PLENER 


----


PREZNET 
REKLAMA 

SPOTKANIE BLOGEREK 

1 komentarz: