poniedziałek, stycznia 30, 2023

Gra w Relacje - PODZIĘKOWANIA / PREZENT / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK

 Gra w Relacje - PODZIĘKOWANIA / PREZENT / REKLAMA 




Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z bardzo krótkim postem . 

Chciałam podziękować firmie GRA W RELACJE która podarowała nam 1 sztukę gry na licytacje , więc obserwujecie dziewczyny które były na spotkaniu bo ta która wylicytowała będzie pisać recenzję . 

Ja Was odsyłam do mojej recenzji , gdyż miałam jakiś czas temu okazje testować / współpracować z firmą GRA W RELACJE . 

Moja Recenzja - > BLOG EVI RECENZA 


Jeśli lubicie takie gry , idealne na te zimne i ciemne wieczory to koniecznie zajrzyjcie na stronę  firmy , myślę że każda znajdzie coś dla siebie . 


Dziękujemy za wsparcie spotkania blogerek .

----

REKLAMA 

PREZENT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz