wtorek, stycznia 17, 2023

Ferity – perfumy naturalne, wegańskie, cruelty-free / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA

 Ferity – perfumy naturalne, wegańskie, cruelty-free



Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z cudownym lekko kokosowym zapachem perfum które dostałam na spotkaniu blogerek w sobotę . 

Mój perfum to  COAST eau de parfum 50 ml



Już w sobotę na spotkaniu testowałam ;) I powiem Wam , że jestem zakochana . Dostałam zapach kokos , bo uwielbiam rzeczy kokosowe i perfum czekał na mnie ;) Perfum znajduję się w przepięknej ale zarazem prostej butelce , z drewnianą zatyczka . Perfum jest w zapachu bardzo delikatny ,pachnie jak świeży kokos pomieszany z nutą takiej słodkiej czekolady ( nie wiem skąd ten zapach czekolady ale tak mi pachnie ) Perfum mnie nie uczulił , nie podrażnił . Do tego zauważyłam , że perfum dobrze się trzyma na ciuchach bo nawet do 3 dni . Na ciele trzyma się dwa dni spokojnie . Cieszę się , że perfum nie brudzi ciuchów , nie zostawia plam . 

Dla mnie bardzo fajny , przyjemny i lekki perfum . Skład krótki a to się ceni .Cena takiego przyjemniaczka to koszt 160 zł ,ale jakoś i trwałość jest nr 1 wiec warto kupić. Ja na pewno kupie inne zapachy do testów ! 


Nieskończone lato nad dzikim wybrzeżem. Słona woda i promienie słońca muskające skórę. Energizujący, lekki. Orzeźwiające, cytrusowe nuty unoszą się nad bazą kremowego kokosa i ciepłej wanilii.

Kluczowe nuty: dojrzała pomarańcza, kokos, wanilia, lie de vin.


Składniki  Alcohol denat., Parfum*, Aqua, Limonene, Linalool. *100% składników pochodzenia naturalnego. Produkt wegański.

 Tu można zamówić : COAST eau de parfum 

DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE I ZA PREZENT NA SPOTKANIE BLOGEREK !


==============

/ RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz