środa, stycznia 25, 2023

LaQ - Zestaw: Żel pod prysznic + szampon + olej + mydło kostka - DOBERMAN / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / RECENZJA

 

Zestaw: Żel pod prysznic + szampon + olej + mydło kostka - DOBERMAN



Hej Moje Dobrermanki ;)

Wszyscy co mnie znają wiedzą , że kocham tą rasę ale niestety nie mam warunków na tego psa :(
Firma LAQ wysłała na licytacje 2 piękne zestawy ! 
Jeden damski ( Renata wylicytowała ) a drugi męski ( musiał  być mój )  Wylicytowałam go dla męża , bo 21 mieliśmy 7 rocznice zaręczyn więc idealny był to zestaw na prezent. Mąż już po spotkaniu otworzył i zaczął testować . I powiem Wam , że zakochał się w tych kosmetykach tak samo jak ja :) Nie dało się ukryć prezentu , dlatego już mogę Wam go zrecenzować ;) 

Dziś Wam opiszę w kilku słowach te produkty . Bo wiadomo , że to mąż testował a jak to typowy facet co mówi o kosmetykach jest ok albo nie jest ok . Musiałam trochu z niego wyciągnąć ;-) 

W zestawie znajdziesz:



Żel pod prysznic to idealny żel dla mojego męża bo jest 8 w 1 więc umyje się cały za jednym razem , jednym produktem . Zapach jest mega męski , dobrze i długo się utrzymuję na ciele . Żel się dobrze pieni , jest bardzo wydajny , dobrze myje i nawilża skórę . Warto dodać że kosmetyk ma fajny skład , pięknie pachnie i nie uczula ! Mąż jest zadowolony . 
Kostka do mycia czyli mydło służy mężowi do co dziennej  porannej i wieczornej toalety , mydło jest koloru białego , dobrze się pieni , ma męski , zdecydowany zapach . Dobrze myje , nie szczypie w oczy , twarz się odświeżona i czyta .
Szampon który świetnie myje włosy i skórę głowy ,pachnie jak zielona herbata z pieprzem, dość miły i przyjemny zapach . Włosy po umyciu są czyste , lśniące . Mąż nie dostał łupieżu ,chodź czasem po zmianie szamponu się to zdarzało . Szampon jest bardzo wydajny , dobrze się pieni oraz łatwo zmywa / spłukuję .

  • Olejek po goleniu i do brody - Doberman 30 ml - Olejek przed i po goleniu oraz do brody. 

  • Maż brody nie ma , raczej goli się na bieżąco ,a ale olejek używał po goleniu. Dobrze nawilżał skórę. Po goleniu skóra jest gładka , ładnie pachnie . Olejek dobrze się wchłania , dość szybko . Nie jest bardzo tłusty . Twarz jest taka promienna i ma świetny męski zapach który długo się utrzymuję ;) 
Podsumowując mąż jest bardzo zadowolony z zestawu ! 
Chętnie będę do niego wracać i będę go kupować :) 
Wypróbuje też inne zapachy ;) 

Tu możecie zamówić cały zestaw : DOBREMAN 

Dziękujemy firmie LaQ za prezenty na spotkanie blogerek ! 

A Wy kupujecie dla swoich mężczyzn kosmetyki ? 
Jeśli nie macie pomysłu na prezent na Walentynki to myślę że taki zestaw kosmetyków to strzał w 10 tkę ! 

Mąż poleca ! Ja też szczególnie że zapach jest mega ! 

============

 REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK  / PREZENT / RECENZJA 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz