niedziela, stycznia 15, 2023

14/ 01 / 2023 / Relacja ze Spotkania Blogerek w Bochni :)

 14/ 01 / 2023 / Relacja ze Spotkania Blogerek w Bochni :) 

Cześć  Moje Słoneczka :) 

Większość z Was wie , że wczoraj odbyło się spotkanie blogerek w Bochni . Pomysł wyszedł ode mnie ale i tak to Monika wzięła zorganizowała lokal i schronisko gdzie pojedzie  karma dla zwierząt ;) Bo taki był cel spotkania             

" Blogerki Dla Schroniska " 

Ale zacznijmy od początku.

Od Października każda z nas wzięła się do pracy , żeby zorganizować paczki / prezenty od firm . To były długie 3 miesiące , ale skuteczne ;) Mi osobiście udało się uzbierać aż 50 firm za co z całego serca dziękuje firmą ! A firmy bardzo się postarały , było dużo rzeczy na licytacje , super paczki dla nas blogerek. Zdążyło się też , że firmy się dublowały ale to nic , wszystko się wykorzysta ! Miało nas na początku być 8 potem 7 a koniec końców było nas 5 dziewczyn. Paczki jak były nadliczbowe to podzieliłam do paczek dla dziewczyn , inne poszły na dodatkową licytacje . W każdym razie nic się nie zmarnowało . Wszystko zostało zrobione z głową , żeby nikogo nie pokrzywdzić. Jedyne co, to przykre jest to że dużo dziewczyn się zgłaszało a jak usłyszało nasz          " regulamin " czyli  że każda z dziewczyn musi coś zorganizować / napisać recenzję itp . To już się robiło pod górkę . Niestety ale widzę , że połowa dziewczyn która jest w blogostrefie chcą przyjść na spotkanie bez żadnych obowiązków itp. Tak to nie działa . Są przyjemne chwilę,  ale też są obowiązki . Ale wróćmy do początku wyjazdu :) 

Przez to , że miałam tak dużo firm , a jechaliśmy z mężem i Renata z Tarnowa musiałam poprosić Ewelkę , żeby podjechała po mnie i użyczyła swojego auta. I takim sposobem o godzinie 10 pod blokiem miałam 2 auta . Ewelinka pojechała z Renata a ja z mężem . Przed godziną 11 byłam na miejscu . Już w lokalu / restauracji Sąsiedzka była Monika , Kamila i Ewelina z Renatą  ( Ewelka jechała autostradą a my starą A4 bo był tak samochód wypchany , że było strach jechać szybko ) . Dziewczyny Monikę , Ewelkę i Renatę znam , ale Kamilę poznałam po raz pierwszy . Bardzo fajna i miła dziewczyna . Mam nadzieje że jeszcze będzie okazja się spotkać .Uważam, że tak 11;30 zaczęło się oficjalne spotkanie .Na stole były bezy od firmy MAKO do poczęstowania się , były to bezy Pavlova . Każda sobie coś zamówiła do picia i testowałyśmy pyszne bezy . Były rozmowy , śmiechy , sesje zdjęciowe . Po jakimś czasie chcieliśmy sobie coś zjeść , ale się okazało że lokal nie wydaje jedzenia bo ma popołudniu imprezę zamkniętą . No szkoda ,że dzień wcześniej nie poinformowali Moniki która jeszcze potwierdzała nasza obecność . Trochu przykre. Na szczęście  zamówiliśmy sobie dwie duże pizzę z pizzerii Da Grasso . Za dwie duże pizzę i 4 sosy wyszło 70 zł.  A że było nas 5 plus mój mąż to wyszło po 12 zł na głowę . Pizza przepyszna ! Polecam Wam ! Czekając na pizzę zrobiłyśmy licytacje produktów od firm. Było co licytować co poczuł mój portfel do końca miesiąca to chyba będę jeść sam chleb i wodę z kranu ale uwierzcie było warto ! Było co  licytować ! Potem każda z nas zjadła po 2 kawałki pizzy . Przyszedł czas na rozdanie paczek , których w sumie było aż 70 ! I nadszedł koniec ! Koniec spotkania . Szybko minęło , czas mi tak zleciał , że nie wiedziałam kiedy . Przyszedł czas pożegnań i rozjazdów ! Każda szczęśliwie dojechała do domu !  Ja byłam koło 18 w domu , po drodze jeszcze odwiozłam Renatę , pomogłam z paczkami i pojechałam do domu ! 

Uzbierałyśmy dużo kg karmy dla psów i kotków ( każda z nas przyniosła smakołyki dla schroniska ) . Były też prezenty od firm dla schroniska  .Do tego uzbierane pieniądze z licytacji które Monika wymieni na dodatkową karmę ! Każdy jest zadowolony .

Trochu Zdjęć Dla Was :)















Recenzję zaczną się pojawiać za niedługo , gdyż niektóre paczki testuje od października . Będzie pewnie trochu chaotycznie no ale ogarnąć 70 firm to naprawdę będzie sztuka ! 

Jeszcze postaram się ogarnąć posta ze sponsorami spotkania . 

Dziękuje moim kochanym dziewczyną ! 

Dziękuje firmą za wsparcie ! Za cudowne prezenty , za cudowne rzeczy na licytacje !

Zapraszam Was do obserwacji dziewczyn które były na spotkaniu bo u nich też będzie się działo ! Będziecie mieć co czytać ! 





DZIĘKUJEMY ! 


========= 

SPOTKANIE BLOGEREK

BOCHNIA 

BLOGERKI 

RECENZJA

REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz