sobota, października 27, 2018

TROPIC VIBES Regenerująca mgiełka zapachowa z olejkiem FRANGIPANI & RÓŻA

TROPIC VIBES Regenerująca mgiełka zapachowa z olejkiem FRANGIPANI & RÓŻA



HEJ MOJE SŁONECZKA 🐸


Dziś przychodzę do Was z kolejnym olejkiem a dokładnie z mgiełka zapachowa z dodatkiem olejków. Mgiełke mam możliwość testować dziki uprzejmości firmy BIELENDA.




UWIELBIAM olejki oraz wszystko mgiełki. Są lekkie super pachną i fajnie działają. Wiadomo są mgiełki do ciała i tylko ciała ale są też mgiełki do ciala i ciuchów. Ta o której dziś pisze jest tylko do ciała. Używałam ja po kąpieli. Jestem w połowie ale wiem że kupię na lato szczególnie na bardzo upalne dni ta właśnie Mgiełke bo super odświeża nawilża ciała i dodaje takie super zapachu który unosi się koło naszego ciała. 
Mgiełka super się rozprowadza nadaje skórze fajnego lekkiego zapachu. Skóra po niej staje się miękka w dotyku jest widocznie rozświetla oraz zregenerowana.Ja jestem z tej mgiełki bardzo zadowolona aż zachwycona. Uwielbiam ją. 
Dziękuję że mogłam ja przetestować ❤️

PRODUCENT :

Lekki preparat w postaci zapachowej MGIEŁKI do ciała. Wzbogacony o olejek pomarańczowy wspomaga regenerację, rewitalizację i nawilżenie skóry.

Jest bezalkoholowa i delikatna, a utrzymuje równowagę pH skóry. To idealny sposób na odświeżenie naskórka przy zminimalizowaniu ryzyka podrażnień. Preparat przeznaczony jest do codziennej regeneracji cery, jest delikatny i łagodny.

Pojemność 150 ml

Działanie

Ważnym składnikiem mgiełki jest WODA RÓŻANA, pełniąca funkcję naturalnego toniku. To woda, która powstaje w procesie destylacji płatków róż z parą wodną. Działa ona regenerująco, ujędrniająco i odżywczo na skórę, ma nieocenione właściwości pielęgnacyjne.

Efekt

Kompozycja zapachowa o kwiatowo-różanej nucie zapachowej i owocowych aromatach frangipani działa pozytywnie na zmysły, utula ciało zapachem i przenosi do tropikalnego ogrodu.

Stosowanie

Spryskiwać całe ciało wg potrzeb. Pozostawić do wyschnięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz