środa, października 24, 2018

Akademia Paznokcia - Gazety plus pyłki./ Akademia Paznokcia | Pismo dla profesjonalistów





             
                   Akademia Paznokcia | Pismo dla profesjonalistów





Hej Moje Słoneczka ! 💕

Dziś przychodzę do Was z kolejną krótka recenzją 😍 

Jak wiecie wieki temu dostałam lampę na hybrydy od mojego męża ale ostatni raz hybrydy robiłam na wakacje w Lipcu
 😅 Jakoś czasu nie mam ostatnio 😅 

I weny...
Dlatego też jak dostałyśmy na spotkanie blogerek 4 grube magazyny na temat pazurków i inspiracji to się ucieszyłam.

Takim prezentem obdarowała nas firma :


Fajny magazyn,ciekawe inspiracje,krok po kroku napisane jak co robić.
A do tego 2 piękne pyłki śliczny róż i sexowny klasyczny czarny 😍 




Ale to nie zmieniło faktu że hybryd do dziś nie zrobiłam a pyłki użyłam na zwykły lakier.
Pyłki super się nakładają.

Są mega kolorowe 
( mają mocny pigment - są   mocno nasączone kolorem ).

Na pazurkach wyglądają dość ładnie,trzymają się około tygodnia 
( odpadają wraz ze zwykłym lakierem ) .
Ogólnie jestem zadowolona.




A Wy używacie pyłków ?

Dziękuje firmie za zaufanie !
I wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek ! 





Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz