wtorek, października 30, 2018

O3zone - KREM DO STÓP - 38 Zł O3zone Sklep Internetowy - Kosmetyki Ozonowe O3ZONE

O3zone - KREM DO STÓP - 38 Zł





O3zone Sklep Internetowy - Kosmetyki Ozonowe O3ZONE











Hej Moje Słoneczka Kochane ! 💕

Jak wiecie zaczynam recenzje produktów które znalazły się na spotkaniu blogerek.

Wczoraj był bajecznie dobry peeling a dziś kilka słów o Kremie do Stóp firmy O3zone


Co prawda lato się skończyło,z tą złotą jesienią rożnie bywa.

I wiadomo że teraz to nasze butki to adidas-ki a może ktoś już nosi lekkie zimowe buty ( tak jak mi się już zdarza ).



Ale to nie zmienia faktu że o stopy trzeba dbać codziennie nie tylko w okresie wiosny/lata ale cały rok ! 
Ja jako tako nie mam problemu ze stopami ( udało mi się wyleczyć nawet pot na stopach - olejem jabłkowym ) ale dbam o stopy żeby właśnie niemieć z nimi problemu.

Krem jaki dostałam na spotkaniu chyba jest najdroższym kremem do stóp jaki testowałam 😍
Jest gęsty,biały i nie pachnie.



Bardziej mi to podchodzi pod kosmetyki z apteki niż z drogerii.
Ale ciesze się bo produkt ma działać co jak co ale za to płacimy kupując dana rzecz.

Krem jest bardzo wydajny,stopy po nim są miękkie,nawilżone,maja " biała " skórę 
( wiecie niektórzy mają problem z żółtymi piętami )

Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku ! 
Bardzo się cieszę że mogłam testować tak dobry krem do stóp.

Czy go kupie ?
Jeśli będzie na promocji to tak.

Troszku dużo jak na moją kieszeń jeśli chodzi o krem do stóp.

Ale jeśli kogoś stać polecam w 100 % ! 

PRODUCENT : 

O3 ZONE

KREM DO STÓP

o właściwościach wspomagających leczenie grzybic

O3 ZONE FOOT CREAM 


supporting antifungal treatment / intensive foot therapy


Opis produktu:

Jeśli poszukujesz kremu do stóp, który będzie wspomagał pielęgnację i regenerację suchej skóry stóp z otarciami, skaleczeniami czy problemami grzybiczymi, pomyśl o zakupie kremu O3 ZONE z Protect-Ozone Active Complex. 

Nie dość, że dodatek oliwy ozonowanej hamuje rozwój mikroorganizmów (grzybów, bakterii) to połączenie z olejem ze słodkich migdałów, olejem z orzechów makadamii, masłem Shea, alantoiną i panthenolem czyni skórę stóp świetnie natłuszczoną i doskonale zregenerowaną. Nie wierzysz? Spróbuj i napisz do nas czy jesteś zadowolona z tego produktu.

Skład INCI:

Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ozonized Olive Oil, Glycery1 Stearate SE, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Tocopheryt Acetate, Panthenol, Sodium Lactate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin , Prunus Amygdalus Oulcis oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Allantoin.


Znacie ? Czego używacie do stóp ?

Macie jakieś domowe sposoby na brzydkie stopy - zapachy ?

Dziękuje firmie za wsparcie spotkania blogerek !!!! 

Znacie produkt lub firmę ? 
Jeśli nie to zapraszam na stronę ----- >
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz