czwartek, października 25, 2018

Karma Dla Psów - Pomoc Dla Azylu ! PODZIĘKOWANIA !

Karma Dla Psów - Pomoc Dla Azylu ! PODZIĘKOWANIA !








Hej Moje Słoneczka ! 

Jak wiecie kilka dni temu odbyło się Tarnowskie Spotkanie Blogerek ! 



Gdzie celem była zbiórka karmy dla Tarnowskiego Azylu ! 
I dzięki firmie E PIES ! 


Naturalne Gryzaki dla Twojej Pociechy. - E-PIES Sklep Zoologiczny





Paczka która udało nam się zebrać / kupić się powiększyła.
Dlatego też bardzo dziękuje firmie z całego serca za taki dar ! 



Jest nam bardzo miło że Państwo nas wparło ! Nie tyle nas co zwierzaki ! 

JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY ! 



A Was moje kochane zapraszam na stronę firmy ! 


Może znajdziecie jakiś przysmak dla swoich pupili ! 


Naturalne Gryzaki dla Twojej Pociechy. - E-PIES Sklep Zoologiczny




Pamiętajcie Warto pomagać ! 


Pozdrawiam Ewelina

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że takie akcje się zdarzają i mam nadzieję że mocno są pomocne w schroniskach. Ja sama mam psiaka z adopcji ze schroniska i teraz staram się robić dla niego wszystko to co najlepsze. Nawet ma swoje własne kosmetyki z https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy i muszę przyznać, że jest z nich bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń