niedziela, października 21, 2018

Recenzja Spotkania - Tarnów 20/10/2018 ! Zbiórka Karmy dla Tarnowskiego Azylu




Recenzja Spotkania - Tarnów 20/10/2018 !
 Zbiórka Karmy dla Tarnowskiego Azylu 






Hej Moje Słoneczka Kochane ! :)



Dziś przychodzę do Was z relacją ze spotkania blogerek które odbyło się w sobotę 20/10/2018 w Restauracji 

( Gdzie Kasia załatwiła zniżkę na pizze oraz sushi - 30 % ) 








Było to moje 8 spotkanie.
W tym że 3 jako organizatorka,2 razy byłam jako pomoc dla innych organizatorek i 3 razy byłam jako zwykły gość :)

I skromnie mówiąc pobiłam swój rekord paczek bo miałam ich sama aż 43 sztuki ;)Także rozwijam się jako organizatorka :) 

Tym razem z to spotkanie zorganizowałam z Kasią :) 
Miała być jeszcze Basia ale dla mnie niestety ale dla szefowej dobrze bo Basia awansowała na kierowniczkę sklepu i ma tyle na głowie że musiała odpuścić.Ale oczywiście była z nami jako gość ! Mój gość :-* 

Jedna z dziewczyn zastąpiła Angelikę.Także w piątek nam się lista zmieniła.W sumie na początku miało nas być 9 ale stanęło na 8 dlatego niektóre rzeczy na licytacji się powtarzały gdyż rozłożyłyśmy z Kasią paczki na czynniki pierwsze :) 

Ogólnie pomysł na kolejne spotkanie zrodził się jak zawszę na mega spontanie ;-) 5 września zadzwoniłam do Kasi zapytałam co ona na to Kasia się zgodziła i takim sposobem miałyśmy ok 1,5 miesiąca by zorganizować spotkanie blogerek :) 

Ale że my jesteśmy walnięte to dla nas nie ma rzeczy nie możliwych a do tego celem było wesprzeć Tarnowski Azyl.

O godzinie 12 ugadałyśmy się z Kasią pod restauracją...
Na moje szczęście przywiózł mnie mój kochany mąż oraz Braciak ;) 

Fajnych mam tych moich chłopaków zawsze mogę na nich liczyć :) 
Musiałyśmy rozłożyć paczki co dla kogo a co na licytacje.
Bo wszystkich firm było w sumie 56 :) 

( Moich 43 a Kasi 13 - Liczę ze zniżką w restauracji ) 
Następnie przyszła Ewelinka po niej była Natalka,Aldona oraz Basia.
A później Iwona a koło 17 dołączyła do nas Gosia 
( była na planie serialu i wcześniej nie mogła  ).

Na dzień dobry dziewczyny dostały super przypinki ;) 
Jedne ode mnie a drugie od Kasi ;)

Powiedziałam kilka słów podziękowałam za przybycie :) 
Potem była kawka,następnie grzebanie w paczkach,potem opuściła nas Natalka :( Następnie przyszła ochota na jedzenie
 ( i przerwę w licytacji )

Dziewczyny zamówiły sobie meeega dużą pizze ( Ewelinka i Iwona ) Moja Kasia małą pizze a Basia jadła ROGALA duzzzego rogala :)

A ja jadłam zupę tajską i pierożki warzywno - mięsne :)
 Niestety zupa mi zaszkodziła...
Chyba nieświeże krewetki mieli ...a szkoda....

Potem nastąpiła 2 część licytacji....
Następnie opuściła nas Aldonka.Ale przyszłą za to Gosia :)

Potem poszła Basia oraz Iwonka .I zostałyśmy w 4 :)  
Ja,Kasia,Gosia i Ewelinka :) 
Licytowałyśmy resztę produktów :) Udało nam się zebrać aż 200 zł  ! 

Super ! ( pieniądze zostaną wymienione na karmę dla zwierzaków ) Potem poszła Ewelinka...Następnie odprowadziłam Gosie do auta.

Wróciłam do restauracji to czekał na mnie już mój mąż.
Podjechał tata Kasi więc my się zebrały i pojechały do domu :)

 W domu byłam przed 20 - stą :) Super mega spotkanie ! 
Zajebiste dziewczyny ! Świetna akcja / cel.
Dziękuje dziewczyny że byłyście ! Dziękuje za karmę ! 

Mam nadzieje że jeszcze się spotkamy :-)

Najbardziej dziękuje Kasi że była organizatorką oraz Gosi że znalazła czas :) 

Dziewczynki które były :

Organizatorki :

Ewelina ( Ja ) : evikomentuje.blogspot.com
Kasia https://www.instagram.com/stanczyk_kasia/

Pozostałe Laseczki :

Basia : www.rozmaitowo.blogspot.com ( https://www.instagram.com/inesska199/ )

Iwona : https://www.instagram.com/kobietastylowa/   kobietastylowa.pl

Natalia :https://www.instagram.com/natalie_forever_blogerka/   natalie-forever.blogspot.com

Ewelinka : eveline455.blogspot.com   https://www.instagram.com/eveline455/

Gosia : https://www.instagram.com/malgorzata.heretyk/   http://malgorzataheretyk.pl/

Aldona : goldona.blogspot.com  https://www.instagram.com/goldonaa/ 



I oczywiście maaasssa zdjęć :)
Myślę że za 2/3 dni pojawi się post ze sponsorami  ! :)











































No to by było na tyleee :) 
Jeszcze raz dziękuje !!! :* 
Było super ! Do następnego ! ;-) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz