niedziela, października 28, 2018

Jak na zakupy to tylko z Firmą ALLBANG

Jak na zakupy to tylko z Firmą ALLBANG








Hej Moje Słoneczka ! 💕 
Jak wiecie kilka dni temu odbyło się spotkanie blogerek ! 

Gdzie celem była zbiórka karmy na Tarnowski Azyl.

Jak wiecie jestem osobą która kocha pomagać dlatego wymyśliłam takie spotkanie i to po raz 3 zbieraliśmy karmę dla Tarnowskiego Azylu.

I oprócz smakołyków dla psiaków były też upominki dla nas 💕

Paczek było trochu i do czegoś było trzeba to zapakować.
A że teraz wszyscy jesteśmy EKO dlatego fajnie że przyszła nam firma z pomocą ! 



I od Firmy Allbang dostałyśmy torby materiałowe z różnymi napisami 
( każda sobie mogła wybrać napis ) 
w moje łapki wpadł idealny napis dla mnie.

No niestety dużo przeklinam 😢 Wiem Damie nie wypada,ale ja nie dama ja kobieta haha 😅 





Ogólnie torby super.
Ekologiczne,przydatne i oczywiście pakowne.

Dodatkowo firma wysłała kilka gadżetów na licytacje / losy / kupno.

Więc w moje łapki wpadł kubek z super napisem oraz słodka podusia
 ( jasiu ) z napisami KOCHAM CIE  w różnych językach 😍 

Bardzo dziękujemy firmie za zaufanie i obdarowanie nas spaniałymi produktami ! 
I za okazanie miłości naszym czteronożnym małym przyjaciółmi! 

Jesteście wielcy ! 💕

A Wy używacie takich toreb ?
Jak jeszcze nie to koniecznie zajrzyjcie na stronę producenta ! 😍

DZIĘKUJEMY !!! 💕💕💕

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz