piątek, września 16, 2016

Zupa krem z kukurydzy


Zupa krem z kukurydzy






Heeeej hej jeeeee :* 

Ostatnio staram się być na bieżąco na blogu i pisać o tym i tamtym ;)

Pare dni temu pisałam o zupie krem brokułowej a dziś przychodzę do Was z postem na temat mojej drugiej ulubionej " kremówki " z kukurydzy :) 

A więc tak składniki :



 * 2 puszki kukurydzy 



* 3 średnie ziemniaki 



* 1 cebula



* 1 ząbek czosnku



* 2 marchewki



Plus przyprawy sól / pieprz / ziele / liście itp 




No i wywar ja jak zawszę ze skrzydełka ale można też z kostki 

A więc tak warzywa myjemy obieramy i wszystko wrzucamy do garnka następnie dodajemy kukurydze z 2 puszek ( ja dodaje wraz z wodą ) zagotowywać ok 20 min odstawić do wystygnięcia i blendować :)



( podczas gotowania )

Ja dodatkowo zupę przecieram jeszcze przez sitko 

Uwierzcie zupa nie traci na " gęstości - krem " a jest bardziej aksamitna
Jednak jest to kukurydza więc gdzieś tam zostaje skórka z kukurydzy

Moje jest lekko " czarna " dużo pieprzu gdyż mój mąż uwielbia tą zupę jak jest lekko słodka i lekko pikantna :) 


Ja tą zupę podaję z kaszą kuskus :)



Znacie ?? 

Jak u Was się ją robi ?

A teraz idę spać :) bo rano do pracy :) 

Dobranoc :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz