sobota, września 17, 2016

Jogobella musli truskawka banan 150g Zott - Testujeeeeemmyyy dzięki TRND

Jogobella musli truskawka banan 150g Zott - Testujeeeeemmyyy dzięki TRND


Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce







                                                            Hejj Słonka :*  

                   Od wczoraj pisze o jogurtach jakie testuję dzięki TRND



              Dziś przychodzę do Was z jogurtem Musli o moim ulubionym smaku 
                               Truskawka - Banan 



Musli ten jogurt najmniej mi przepadł go gustu jest lekko wodnisty ma niby dużo kawałków owoców oraz zdrowych płatków typu : płatki owsiane czy siemię lniane ale coś gdzieś mi brak...Jeśli chodzi o smak to połączenie truskawka banan jest jak najbardziej ok..ale jednak coś mi nie pasuje
Za to mój mąż się " zakochał " bardzo polubił 
Stwierdził że szybka kolacja wyciąga z lodówki miesza otwiera i je 
Mały zgrabny pojemniczek dobry i zdrowy środek ...
Moja mama nie lubi musli jako że dodatków..Ale odkąd spróbowała jogurtu zachwycona nawet nie zdawała sobie sprawy że musli z jogurtem może tak smakować



Mój brat anty jogurt ..Nie znosi jogurtów...Zjadł stwierdził że dobre trochu po marudził po czym stwierdził że jogurt dobra rzecz na śniadanie przed szkołą bo w tedy nigdy nie ma czasu na nic i mi zakosił 3 sztuki z lodówki ;) 

A więc jak widać 4 osoby testowały i tylko ja mam jakieś ale...ale jak ja ..ja zawszę muszę mieć jakieś ale :P
Ogólnie po opiniach innych uznaje jogurt 5/5 




A więc POLECAMY :)

A Wy znacie ?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz