środa, września 14, 2016

Zupa Brokułowa Krem


Zupa Brokułowa Krem 




Hej Słoneczka :* 



Ostatnio na moim blogu jest dużo na temat podróżowania ale wiecie były wakacje i tak jakoś wyszło ;)



Mój blog jak zauważyłyście jest o wszystkim są podróże są kosmetyki są dania :)

I dziś właśnie przychodzę do Was z przepisem na moją szybką ulubioną zupę krem :) 

A więc tak składniki :

* 1 sztuka świeżego brokuła ( lub mrożony jak to woli )



* 1 sztuka średniej cebuli




* 2 sztuki średniej marchewki 



* 3 małe ziemniaki lub 2 duże ( jak to woli )



ja dodatkowo dodaje paprykę czosnek ziele liścia itp 



W sumie można dodać do zupy warzywo na jakie ma się ochotę

Plus :

Przyprawy ja dodaje sól pieprz i suszone warzywa 

I dalej idzie tak :

Myjemy warzywa obieramy kroimy w mniejsze kawałki wrzucamy wszystko razem i gotujemy ok 20 min ( wywar mam z 1 skrzydełka lub z 2 kostek bulionowych - ja za chemia nie przepadam więc staram się mięsny mieć wywar ) odstawiam i czekam jak wystygnie 

Następnie wszystko razem miksujemy i podajemy ;)

Ja podaje z kupnymi grzankami albo z kaszą kuskus czasem też z jajkiem gotowanym ;)





Znacie taka zupę ?? 

Jak u Was się ją robi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz