niedziela, września 18, 2016

Jogobella 8 zbóż 150g - Zott - Testujeeeeemmyyy dzięki TRND

Jogobella 8 zbóż 150g - Zott - Testujeeeeemmyyy dzięki TRND 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce



Hej Słoneczka :) Miałam dla Was ładny post i padł mi net i się nie zapisało i muszę wszystko na nowo pisać eh 

Sobotnie popołudnie spędziliśmy na działce u mojej mamy gdzie odbyło się jogurtowe party :) Nie będę pisać każdej opinii jaką dali mi znajomi / rodzina napiszę ogólnie :)
Najlepszym jogurtem nr jeden okazał się jogurt jogobella 8 zbóż..Nawet mój chomik się zajadał nim :) 


Jogurt okazał się najbardziej delikatny najbardziej kremowy oraz najbardziej smaczny 
Jogurt 8 zbóż okazał się najlepszy na śniadanie z bułką z dynia 
Uwierzcie mi jeden jogurt bułka i herbata i mamy mega mega siły 
Czujemy się pojedzeni i mamy dużo energii ;)  


co mogę napisać ?? Na działce było nas ok 8 osób jedliśmy różne jogurty które możemy testować dzięki projektowi TRND i 8 zbóż wygrał 
Dostaje ocenę 5 /5 :) 

Polecamy całą rodziną 



Dziękuje bardzo za udział w projekcie !! :)

Był bardzo smaczny :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz